lauantai 7. maaliskuuta 2020

HÄN, JOKA TOMUSTA NOSTAA ALHAISEN

Kuva

Olet pyhä : https://youtu.be/XaM1_McLC8M

Tuo laulu herätti minussa tänään, muutama vuosi sitten näkemäni uninäyn.
Olin siinä jossakin taivaassa, Jumalan hoitopöydällä.
Enkelit hääräsivä ympärilläni. En tiennyt mitä minulle tehtiin?
Kohta minut siirrettiin toiselle pöydälle ja siinä jatkui sama.
Lopulta se kaikki oli valmista, ne muutokset mitä minulle tehtiin, mutta se jäi minulle salaisuudeksi.
Kuulin enkelien sanovan yhteen ääneen:
- " Ei Pyhä, mutta Ylhäinen."
Tuota unta tai näkyä monesti muistelen ja ihmettelen. Se oli niin toden tuntuinen.
Mitä minulle siinä tehtiin? Jotain joka tuli ja tulee vaikuttamaan tähän minun Hengen elämääni?
Miksi en ollut Pyhä mutta olin Ylhäinen? Tämä oli kysymys mikä tuosta jäi minua vaivaamaan.
Herra on ylen ihmeellinen. Hän muovaa meitä kuin savea.

Psalmi 113 vastaa tänään tuohon kysymykseeni: 

Psalmit:
113:1 Halleluja! Ylistäkää, te Herran palvelijat, ylistäkää Herran nimeä.
113:2 Siunattu olkoon Herran nimi nyt ja iankaikkisesti.
113:3 Auringon noususta sen laskuun saakka olkoon Herran nimi ylistetty.
113:4 Herra on korkea yli kaikkien pakanakansain, yli taivasten kohoaa hänen kunniansa.
113:5 Kuka on niinkuin Herra, meidän Jumalamme, joka korkealla asuu
113:6 ja katsoo syvälle - taivaassa ja maassa?
113:7 Hän, joka tomusta nostaa alhaisen, korottaa loasta köyhän
113:8 asettaaksensa hänet ruhtinasten rinnalle, hänen kansansa ruhtinasten rinnalle,
113:9 joka antaa hedelmättömän asua kodissa, iloisena lasten äitinä! Halleluja!

 Lauri Jakkila  Pohjois Koreassa vuonna 1997: https://youtu.be/21EyoukWtvw
Eräs uskova veli laittoi tänään minulle viestiä Lauri Jakkilasta. Lähdin googlettamaan Lauri Jakkilaa ja jo heti alussa huomasin kuinka Jumala puhui vahvasti tämän kautta.
Tänään sain tuohon vanhaan uninäkyyni kuin vastaukseksi ja vahvistukseksi tuon psalmin 113:7-8
Nyt kun aloin kuuntelemaan tuota videota, huomasin Hämmästyksekseni että Lauri oli saanut Jumalalta tuon saman psalmin kohdan kuin minä tänä aamuna.
Tämä ei ole sattumaa vaan Jumalan valtavaa johdatusta.

Kiitos Jeesus. Tuo oli valtava todistus! Itkien sydämeni sitä kuunteli. Rakkaudesta Jumalaan se itki. ❣️...  koin että Jumala puhui tänään vahvasti juuri tuon samasen psalmin kohdan kautta myös minulle. Vahvistaen tuota vanhaa uninäkyäni ja tämä Laurin todistus vahvisti sitä entisesätään. Tämä kaikki oli tarkoitettu tähän päivään... ❣️❣️❣️👑❤Jeesus Kristus, minun rakas Jumalani 🙌👑🙌🙏

Herra Siunatkoon meitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.