torstai 20. helmikuuta 2020

ÄLKÄÄ OLKO MISTÄÄN HUOLISSANNE

Kuva


Rauhaa, te rakkaat.

Jos on joskus kurjempaa niin on myös niitä palkitsevia päiviä, niin kuin oli eilinen työpäiväni taas.
Tuolla työtoiminnassa on nämä 2 naista, jotka ovat asiakkaita. Tästä toisesta naisesta olen teille kertonutkin ja eilen hän taas kertoi minulle nähneensä sen valkoisen ristin ja Jeesus kertoi että Suomeen ei tule ydinsotaa.
Sanoin hänelle että hän saa lohduttavia näkyjä ja unia Jumalalta ja niihin tulee luottaa eikä meillä hänen omillaan ole mitään pelättävää. Jumala pitää huolen omistaan.
Sitten siellä on toinen naisasiakas, jonka kanssa vaihdoin puhelin numeroita kun tämä sitä pyysi.
Ajattelin että ei se ole minulta pois jos kirjoittelemme tekstiviestejä.
Hänellä on ollut nyt vaikeaa mielenterveyden kanssa ja kerroin hänelle että pidän hänet rukouksissa. Hän pelkäsi että joutuu osastolle sisään kun näkee kauheita harhanäkyjä. Kysyin minkälaisia ne ovat ja hän kertoi näkevänsä verta ja verilammikoita edessään ja yhtäkkiä hänen eteensä saattaa ilmestyä valtavia mustia aukkoja.
Koin, että vihulainen hänen mielessään nyt myllertää ja otin hänet vahvaan rukoukseen.
Eilen töissä hän tulikin minua iloisena ja muuttuneena vastaan. Hänen ei tarvinnut jäädä osastolle ja lääkkeitä vain hieman rukattiin.
Hän kertoi että nyt on paljon parempi olo ja harhanäyt oli poissa ja se myös näkyi hänestä ja sanoinkin hänelle olevani kiitollinen ja iloinen että hän voi taas hyvin.
Kun pääsin kotiin, niin iltapäivällä häneltä tuli minulle hyvin palkitseva viesti:

- " HEI RAKAS YSTÄVÄNI.KIITOS TÄSTÄ PÄIVÄSTÄ.ON TAIVAANLAHJA ETTÄ OLEN SAANUT JUURI SINUT YSTÄVÄKSENI.MINÄ RUKOILEN PALJON.OLEN SAANUT TAIVAASTA PALJON APUJA.SILLOIN KUN OLEN SAIRAS NIIN TIEDÄN SEN ETTÄ TAIVAANISÄ HOITAA YLHÄÄLTÄ KÄSIN.OLEN ANTANUT ELÄMÄNI TAIVAANISÄN HOITOON.MINÄ KIITÄN TAIVAANISÄÄ IHAN KAIKESTA.ENKELEITÄ LÄHETÄN LUOKSESI JOTTA NE VALVOO VUOKSESI.OIKEIN MUKAVIA PÄIVIÄ.NAUTITAAN ELÄMÄSTÄ.KAIKKEA HYVÄÄ SINULLE.SIUNATTUA KESKIVIIKKOA.SIUNAUSTA,ENKELEITÄ JA TAIVAANISÄN VARJELUSTA.OIKEIN RATTOISAA JA HELEÄTÄ LOPPU VIIKKOA."

Tämä oli tuon eilisen työpäivän yllätys jonka Herra halusi minulle antaa. Nämä ovat niitä parhaita palkkioita joita ei rahalla saa. Vain rakkaus toiseen, läheiseen ihmiseen tämän kaiken antaa.
Kiitos Jeesus, että Sinun Rakkautesi asustaa minun sydämessä ja sitä saan kuin kutsumuksena toisille jakaa. Näin saan koota siitä syntyvää hedelmää.


"Älkää olko mistään huolissanne, vaan saattakaa aina se, mitä tarvitsette, rukoillen, anoen ja kiittäen Jumalan tietoon. Silloin Jumalan rauha, joka ylittää kaiken ymmärryksen, varjelee teidän sydämenne ja ajatuksenne, niin että pysytte Kristuksessa Jeesuksessa." (Fil. 4:6)
Olkaa Siunatut ja levittäkää Kristuksen Rakkautta missä kuljettekaan!  Rakkaudessa ei ole koskaan pelkoa! 💗👑💗

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.