tiistai 28. elokuuta 2018

PIAN PÄÄSEMME LEPOON, ILTA ON JO KÄSILLÄ


 
 
 TÄNÄÄN, 20.5.2018. 
 
Olen huokaillut viimeiset pariviikkoa hyvin väsyneenä Herrani puoleen. Maailma on minut väsyttänyt, odotan vain että Herra noutaisi meidät omansa hyvin pian. Olen huutanut vahvistusta, jos vielä joudumme hetken Häntä odottamaan.
Mutta tänä aamuna kun heräsin näin kuvan jota en heti noteeranut, mutta sitte aivan säpsähdin ja ymmärsin että kyllä sillä on Sanomaa jota Jeesus haluaa meille väsyneille jakaa.
Kuvassa näin kauniin sohvatyynyn ja tuossa tyynyssä oli kuva rannasta jossa oli vene rannalla ja aurinko oli laskussaan. Se oli hyvin seesteinen kuva.
Herra lupasi tuon tyynyn kautta, että pian pääsemme lepoon, sillä ilta on jo käsillä!
Amen.



Sain ihanan viestin uskovalta ystävältäni, liittyen tähän tyyny näkyyni.:

"Rauhantervehdys. Juuri samana päivänä 20.5.2018 kun menin kokoukseen erään ystäväni kanssa,kävimme hakemassa tälle ystävälleni sohvatyynyjä jotka hän sai ilmaiseksi jonkin ryhmän kautta.Nainen joka ne antoi oli muuttamassa ja niinpä menimme kokoukseen mukanamme 5 sohvatyynyä.Tyynyt ovat nyt ystävälläni.Ei tämän nyt tarvitse mitään merkitä,mutta ajattelin kirjoittaa siitä sinulle.. ...Siunausta Sinulle rakas sisareni Herrassa."
Vastasin hänelle:
"Shalom!
Kiitos ihanasta viestistäsi. Ja ennen kaikkea oli ihanaa kuulla taas sinusta. Olet ollut minulle hyvin tärkeä ja rakas.
Ei tuo liioin mitään nostanut, mutta kyllä sillä on vahvistava merkitys tyyny näkyyni.
Äsken tuolla selailin Tyynestä asioita ja vastaani tuli sanonta: " Hyvä omatunto on paras tyyny".
Taitaapa olla hyvinkin totta. Tuo että ystäväsi sai ne samana päivänä kuin minä näkyni on vahvistavaa ja tuo että tyynyjen entinen omistaja muuttaa, voisi vahvistaa häämatkaa/ muuttoa. (Morsiamen). Tyynyjä oli viisi joten se on armon luku ja Herran armon kautta, olemme Hänen omat. Ylkä hakekoot omansa! Sitä niin odotan ja toivon tapahtuvaksi pian..

Ps.(viisi tyynyä)
Messiaaseen lyötiin ristillä viisi haavaa. Messiaanviisi salaisuutta: ihmiseksitulonsa (inkarnaatio),
kärsimyksensä (passio), ylösnousemuksensa,
taivaaseenastumisensa ja toinen tulemisensa.
Messiaalta uskova oppii viisi oikean elämäntavan
ohjenuoraa: ikävän Jumalan puoleen, uskon, toivon,
nöyryyden ja rakkauden.

... vielä vähän  ... itselleni tyyny edustaa lepoa ja löysin vielä tuolta, että tyyny unessa/ näyssä, on hyvä enne, voi tarkoittaa palkankorotusta! No ... meille uskoville tuo palkka maksetaan taivaan kodissa, jonne tässä on kova ikävä, toivottavasti on jo tuo palkanmaksu hetki! Tässä olikin paljon ajattelemisen aihetta."



PSALMIT 23

1. Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu. 2. Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa. 3. Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden. 4. Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat. 5. Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen. 6. Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti. 
Herra On Minun Paimeneni: https://www.youtube.com/watch?v=zsgZ843lXGk

 

 


   

TÄNÄÄN, 21.5.2018.
Herättyäni näin edessäni kuvan, jossa leijaili kultaa hohtava temppeli tai pyhäkkö edessäni ...
Hieman ennen, kun ajattelin, että nyt nousen vuoteeltani ylös, näin vielä himmeää kuvaa, kivisestä käytävästä temppeliin/ pyhäkköön ja käytävän molemmin puolin valkopukuiset enkelit soittivat pasuunaan ja ylhäällä taivaalla enkelijoukot kädet ojennettuina ylistivät Jumalaa!
Tule Jeesus pian, MARANATA!!!
Kiitos, kunnia ja ylistys, Sinulle, Herrallemme, Jeesukselle Kristukselle!
Amen. 

 

 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.