torstai 30. elokuuta 2018

LÄHDETÄÄN HÄÄMATKALLE; TÄNÄÄNKIN





TÄNÄÄN, 25.5.2018. Olin jo hereillä ja sain rukoitua Herralleni, Jeesukselle Kristukselle. Odottelin siinä, josko Herralta tulisi jotakin Sanomaa tälle päivälle.
Yhtäkkiä näin liikkuvaa kuvaa, jossa nainen hääräsi huoneessa, aivan kuin pakaten vaatteita. Sitten hän katsoi minuun ja sanoi:
- " Nyt ylös, lähdetään Häämatkalle!!!"
Ja minulle se sopii, nousin kiittäen ja pyysin tapani mukaan johdatusta ja ohjausta tälle päivälle, kiitin että Jeesus oli alati lähelläni.
Muistin myös että muutama vuosi sitten, olisiko ollut 2010 keväällä, näin unen jossa olin raskaana. Työkaverini teki minulle tutkimuksen sanoen:
- " Onneksi olkoon, olet raskaana ja synnytät 25.5."
Vuotta hän ei sanonut ja aina tuon päivän lähestyessä odotan, joko tänään.
Ja tämän aamun näky herätykseni, tuolle Häämatkalle, osui juuri tälle 25.5. päivälle.
Katsotaan, mitä päivä tuo tullessaan?
Kiitos, kunnia ja ylistys Jeesukselle Kristukselle!


Joko vihdoin, saamme ylittää tuon sovituksesillan loppuun? Hauskaa myös, että tämän päivän näky, osui tuohon tämän päivän jakamaani tekstiin, Jerulista ... onhan passit valmiina?
Rauhoittelin itseäni, etten taas liikaa innostu:

- " Joka päivä, on armo uus ja joka ikinen päivä, käymme yhdessä Häämatkaa, usko tietämme, kunnes tulee se päivä, jolloin saavumme perille .."





TÄNÄÄN; 28.5.2018.
Herätessäni, minulle näytettiin kuvaa maaseudulta. Näytettiin isoa piha aluetta, sen puutarhaa, jossa oli muutama valkoinen, puusta tehty, vanha puutarha tuoli ja vähän kauempana oli seipäistä tehty lyhyehkö aita, joka rajasi pihaa ja peltoa, joka taustalla, aidan takana näkyi. Ja taas tuli nuo kädet, jotka niin monasti olen nähnyt. Ne asettivat tuolien lähelle, suuren ruukun ja ruukkuun joitakin oksia, jotka kukkivat valkoisia pieniä kukkia ...
Mitä tuo tarkoittanee, mutta minulle nousi siitä Psalmi 23:

PSALMIT 23
1.
Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu. 2. Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa. 3. Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden. 4. Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat. 5. Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen. 6. Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.




30.8.2018.
Shalom! Rauhaa teille!
Tänään kun aamulla heräsin, ... hetkeksi, näin kuvan, sormuksesta, ja sen kivi oli ovaalin muotoinen (soikea) ja siinä oli kirkas kivi.
Kohta näin uudelleen tuon sormuksen, mutta siihen oli muuttunut veren punainen kivi.
Kiitos Jeesus Kristus, Sinä puhut minulle noiden sormusten kautta.

Sitten nukahdin vielä hetkeksi ja näin unta, että olin Kainuussa tätini luona. Siellä oli paljon vieraita ja tätini esitteli, uusimpia juhla asujaa, joista jotkut oli aika rohkeita. Pidimme siellä samalla jonkin asteista "kokousta". Minä olin puhujana, mutta samalla yritin avittaa tarjoiluissa.
Kohta ihmiset alkoi valittaa, varttuessaan uutta tee hetkeä, ettei ollut puhtaita astioita ja siitä alettiin syyttää minua.
Hermostuin ja ilmoitin eräälle, että olin kyllä auttanut, mutta minun pää tehtäväni oli puhua näistä hengellisistä asioista. Ilmoitin kovaan ääneen että näin tämä ei voi enää jatkua, nyt pidän pienen ripityksen, kunhan kaikki on paikalla. Joko minä olen täällä puhujana tai tarjoilijana, mutta jos päädyn tekemään vain töitä, saa kokouksen unohtaa ... Jäin odottamaan, että sain ilmoittaa tämän kaikille ... siihen uni loppui.

Tässä oli selkeä viesti, mikä on se tärkein, meidän uskovien elämässä. Tässä toteutuu Martan ja Marian tarina ...

Siunaten teitä
sinetti


LUE LISÄÄ: http://www.kotisatama.net/fi/raamattuja ... 2005-10-27 

Vain yksi on tarpeen
 

"Jeesus vaelsi eteenpäin opetuslastensa kanssa ja tuli erääseen kylään. Siellä muuan nainen, jonka nimi oli Martta, otti hänet vieraakseen. Martalla oli sisar, Maria. Tämä asettui istumaan Herran jalkojen juureen ja kuunteli hänen puhettaan. Martalla oli kädet täynnä työtä vieraita palvellessaan, ja siksi hän tuli sanomaan: 'Herra, etkö lainkaan välitä siitä, että sisareni jättää kaikki työt minun tehtäväkseni? Sano hänelle, että hän auttaisi minua.' Mutta Herra vastasi: 'Martta, Martta, sinä huolehdit ja hätäilet niin monista asioista. Vain yksi on tarpeen. Maria on valinnut hyvän osan, eikä sitä oteta häneltä pois.'"
Luuk. 10:38-42 [kr92] [kr38]


  Mitä Jeesus sitten tarkoitti, on monelle liian arkinen ja käytännöllinen ohje hyväksyttäväksi. Yksinkertaisimmillaan "vain yksi on tarpeen" voidaan tulkita Martan tapauksessa vaikkapa näin: "Martta, älä vaivaa itseäsi noin paljolla touhulla meidän tähtemme. Yksi ruokalaji ja kattaus on aivan tarpeeksi meille. Yksinkertaisin ja karuin mahdollinen mahdollinen riittää sangen hyvin minulle ja opetuslapsilleni." Eli ratkaisu oli helpompi kuin Martta odottikaan: keskity olennaiseen, vähempikin riittää. Ei ollut mitään mieltä viedä Mariaa kyökin puolelle auttamaan, koska jo vähempi, mitä Martta oli jo tehnyt, riitti vallan mainiosti Herralle ja hänen opetuslapsilleen.”


                                           Kuva




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti