perjantai 24. elokuuta 2018

KUULE! RAKKAANI TULEE!


TÄNÄÄN; 5.5.2018. Herätessäni näin tekstiä ja kuulin äänen, jotka kertoivat samaa Sanomaa minulle: " Laske kätesi Julian ylle."
En tunne tuota Juliaa ja jää nähtäväksi tuleeko Julia minua vastaan, että voin olla kuuliainen tuolle kehoitukselle, mutta rukoilin ja siunasin jo siinä vuoteellani tätä Juliaa. Herra johdattaa ja ohjaa.
Kerron, jos kohtasimme tämän Julian kanssa ...



Tämä Julia löytyi, ainakin niin toivon!
Rukoilin hänen puolestaan vieden hänet Herran armoistuimen eteen.
Hän on tytär, joka on käynyt uskon kasteella, mutta silti edelleen kulkee omia polkujaan.
Hänestä on oltu huolissaan.
Kiitos Jeesus että Sinä kuitenkin pidät huolen omistasi ja kannat meitä rakkaudella!
Julia otti Herran Sanoman vastaan ja lupasi parantaa tapansa. Halleluja! JEESUS ON HERRA!!!
Enkä tiennyt tästä Juliasta ennemmin mitään, mutta Herra toi hänet sanomansa kautta.

Illalla, 5.5.2018. kun kävin nukkumaan ja rukoukseen, näin rukoillessa kauniin "sorjan" ruusun ja sitten tulen lieskan, joka kohosi korkeuksiin. Koin nämä edelleen Julialle! Amen! Julia on Herran oma!


TÄNÄÄN, 8.5.2018. Herätessäni, näin kuvan, kuin Havajilaisesta, tummasta naisesta, joka kukka hameessaan, iloitsi rannalla aurinkon paisteessa. Hänen kätensä oli kohotettuna korkeuksiin.
Tiedän, että juuri tällä hetkellä Havajilla tulivuori purkautuu ....
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005671301.html









TÄNÄÄN,10.5.2018. on Helatorstai, jota vietämme Jeesuksen Taivaaseen astumisen/ Ylösnousemisen juhlana.
Tänään, herätessäni Hän antoi minulle ihanan näyn tai pari kuvaa. Näin sormuksia, mutta yksisormus oli erityisen kaunis. Sen kanta oli kauniin pitkulaisen soikea/ovaalin muotoinen ja siihen oli upotettu kauniita, pieniä, valkoisia helmiä ja koin siitä aiheutuvan iloa ja riemua, koin sen olevan morsiamelle tarkoitettu.
Ja näin vielä kuvan, jossa joku hyppäsi kuin "lehtikasaan" joka oli maassa. Mutta kun katsoin tarkemmin, ne eivät mielestäni olleet lehtiä vaan Liljan kukan terälehtiä.
Ja ne lennähtivät iloisesti ilmaan, kun tämä "joku" hyppäsi tuon terälehti kasan päälle.
Totta ! Hän tulee kuin varas yöllä, varas on kuin "joku". Ja me Hänen omansa iloitsemme Hänen tulostaan, kun Hän saapuu luoksemme ja iloiten lennähdämme ilmaan, kuin nuo liljan terälehdet, Hänet nähdessämme!



Amen! Tule Jeesus Kristus!





KORKEA VEISU 2
1.
"Minä olen Saaronin kukkanen, olen laaksojen lilja." 2. "Niinkuin lilja orjantappurain keskellä, niin on minun armaani neitosten keskellä." 3. "Niinkuin omenapuu metsäpuitten keskellä, niin on minun rakkaani nuorukaisten keskellä; minä halajan istua sen varjossa, ja sen hedelmä on minun suussani makea. 4. Hän on vienyt minut viinimajaan; rakkaus on hänen lippunsa minun ylläni. 5. Vahvistakaa minua rypälekakuilla, virvoittakaa minua omenilla, sillä minä olen rakkaudesta sairas." 6. Hänen vasen kätensä on minun pääni alla, ja hänen oikea kätensä halaa minua. 7. Minä vannotan teitä, te Jerusalemin tyttäret, gasellien tai kedon peurojen kautta: älkää herätelkö, älkää häiritkö rakkautta, ennenkuin se itse haluaa. 8. Kuule! Rakkaani tulee! Katso, tuolla hän tulee hyppien vuorilla, kiitäen kukkuloilla. 9. Rakkaani on gasellin kaltainen tai nuoren peuran. Katso, tuolla hän seisoo seinämme takana, katsellen ikkunasta sisään, kurkistellen ristikoista. 10. Rakkaani lausuu ja sanoo minulle: "Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule. 11. Sillä katso, talvi on väistynyt, sateet ovat ohitse, ovat menneet menojaan. 12. Kukkaset ovat puhjenneet maahan, laulun aika on tullut, ja metsäkyyhkysen ääni kuuluu maassamme. 13. Viikunapuu tekee keväthedelmää, viiniköynnökset ovat kukassa ja tuoksuavat. Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule. 14. Kyyhkyseni, joka piilet kallionkoloissa, vuorenpengermillä anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi." 15. Ottakaamme ketut kiinni, pienet ketut, jotka viinitarhoja turmelevat, sillä viinitarhamme ovat kukassa. 16. Rakkaani on minun, ja minä hänen - hänen, joka paimentaa liljojen keskellä. 17. Kunnes päivä viilenee ja varjot pakenevat, kiertele, rakkaani, kuin gaselli, kuin nuori peura tuoksuisilla vuorilla. 



Heips! 24.8.2018.
Huomasin juuri suureksi ilokseni, että tänään, minulla on syntymäpäivä  (58), yhtä aikaa Sauli Niinistön kanssa!

Siunattua Synytmäpäivää Sauli Niinistölle, Presidentillemme!


Sauli Niinistö julkaisi
ensimmäisen kuvan Aarosta!


Kuva

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.