lauantai 25. elokuuta 2018

KUKA VOI KESTÄÄ SEN PÄIVÄN



TÄNÄÄN, 11.5.2018. Heräsin aikaisin aamusta ja kävin hieman kävelemässä ja istahdin hetkeksi, toisessa huoneessa. Laitoin silmäni kiinni ja samassa näin kuvia hopeisista sormuksista. Niitä oli muutama, n. 3-5. Ne olivat leveitä sormuksia, ei kovin arvokkaan näköisiä, mutta ei halpojakaan.
Niiden keskelle oli juotettu koristeeksi kultainen renkas ja sen päällä oli pieni kivi. Ne olivat kaikki hieman väritykseltään/ sävyltään hiukan erilaisia.
Sitten näytettiin vielä yhtä sormusta joka oli samanmoinen, mutta todella pahasti rikki, siitä puuttui todella suuri pala. Huolestuin ja aloin rukoilemaan näiden sormusten omistajien puolesta. Sillä tuo hopea ja niiden leveys, kuvasti jotenkin, näiden ylpeyttä ja omahyväisyyttä, mutta etenkin tuon sormuksen puolesta, joka oli todella pahoin särkynyt. Hänen uskon tiehen oli tullut ammottava aukko. Koin, että Herra halusi jostain syystä näille sormuksien kantajille ja Hän kyllä heidät tuntee.
Rukoilin ja palasin vuoteelleni, jatkaen uniani.
Kun uudelleen heräsin ja aloitin rukoukseni, ennen ylösnousua, sain vielä kuvan, jollaista en ole aikoihin saanut.
Näin, kuinka sotilaita oli kentällä harjoittelemassa. Heillä oli vihreät lippalakit päässä ja kaikilla oli aseet käsissä. He pyörähtivät ilmassa erisuuntiin, aseet ojossa, kuin osoittaen vihollista, harjoitellen vihollisen tuloa joka suunnasta.
Ajattelin, että oliko tuo varoitusta siitä, mitä maailmalla pian on alkamassa. Kuvassa siihen jo valmistauduttiin.

"-- Minä, Herra, panin sinut {Jeremian} tutkimaan kansaani niin kuin jaloa metallia tutkitaan. Sinun piti koetella sitä, ottaa selville, miten minun kansani elää. Kaikki ovat paatuneita niskureita, he kuljeksivat panettelemassa toisiaan, totisesti, kelvottomia he ovat, pelkkää kuparia ja rautaa.

Palkeet puhaltavat, mutta tulesta valuu vain lyijyä. Turhaa on ollut koko sulatus, kuona ei erkane. Hylkyhopeaksi heitä sanotaan. Minä, Herra, olen heidät hylännyt.
- - -
Kuka voi kestää sen päivän, jolloin hän tulee, kuka voi seistä horjumatta, kun hän ilmestyy? Sillä hän on kuin ahjon hehku, hän puhdistaa kuin vahvin lipeä {kr38: pesijäin saippua}.

Silloin Herra toimii kuin metallinsulattaja ja hopeankiillottaja. Hän puhdistaa leeviläiset, ja he tulevat puhtaiksi kuin kulta ja hopea, joista kuona on poltettu pois. He uhraavat jälleen Herralle virheettömät uhrit, säädösten mukaan."
Jer. 5:27-30, Mal. 3:2-3 [kr92] [kr38]

Sananlaskut; 22:
Jae 1: ”Nimi on kalliimpi suurta rikkautta, suosio hopeata ja kultaa parempi.” Tämä koskee jokaista, koska nimi edustaa häntä itseään. Se, että nimi saattaa tosiaan olla hopeaa ja kultaa kalliimpi toteutui silmin nähden, kun Pietari sanoi rammalle: "Hopeaa ja kultaa ei minulla ole, mutta mitä minulla on, sitä minä sinulle annan: Jeesuksen Kristuksen, Nasaretilaisen, nimessä, nouse ja käy." Jos on turmellut oman nimensä voi aina turvautua tähän Nimeen, sillä: ”Sille, joka voittaa, minä annan …uuden nimen, jota ei tiedä kukaan muu kuin sen saaja.” Ilm. 2:17. Se on se salainen nimi, jolla Herra lähestyy sinua ja sanoo: ”Sinä NN olet minun rakas poikani/tyttäreni, johon Minä olen mielistynyt.”





Pelko, epätoivo-vihollisen valhe




Veljeni lähettämä Sanoma Herralta:

14 Touko 2018, 13:37


Jos tänään tuntuu, ettet jaksa...
Muista vedoten JEESUKSEEN tehdä tämä. sielunvihollinen vihaa ihmistä, koska ihmisellä ON MAHDOLLISUUS, jota sillä ei Voitettuna ole. Joskus mietin hämmennystä, jota käyn sisimmässäni. Ihmettelen, mitä tämä on...vaikeutta ja kipua mielentasolla...aina uupumiseen saakka, kunnes ymmärrän huutaa Jeesusta auttajaksi omaan kykenemättömyyteen ymmärtää...JA HÄN VASTAA
PIAN JA SAAN YMMÄRTÄÄ OLEVANI JATKUVAN HENKISEN HYÖKKÄYKSEN KOHTEENA OLEMISESSA, KOSKA teen Jeesukselle työtä. Paavali ei turhaan kehoittanut seuraavaa

Efesolaisille 6:

10. Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa.
11. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.
12. Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
13. Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä.
14. Seisokaa siis kupeet totuuteen vyötettyinä, ja olkoon pukunanne vanhurskauden haarniska,
15. ja kenkinä jaloissanne alttius rauhan evankeliumille.
16. Kaikessa ottakaa uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet,
17. ja ottakaa vastaan pelastuksen kypäri ja Hengen miekka, joka on Jumalan sana.
18. Ja tehkää tämä kaikella rukouksella ja anomisella, rukoillen joka aika Hengessä ja sitä varten valvoen kaikessa kestäväisyydessä ja anomisessa kaikkien pyhien puolesta;
19. ja minunkin puolestani, että minulle, kun suuni avaan, annettaisiin oikeat sanat rohkeasti julistaakseni evankeliumin salaisuutta,
20. jonka tähden minä olen lähettiläänä kahleissa, että minä siitä rohkeasti puhuisin, niinkuin minun puhua tulee.

Jeesuksen puheesta...

Joh 12:
46. Minä olen tullut valkeudeksi maailmaan, ettei yksikään, joka minuun uskoo, jäisi pimeyteen.
47. Ja jos joku kuulee minun sanani eikä niitä noudata, niin häntä en minä tuomitse; sillä en minä ole tullut maailmaa tuomitsemaan, vaan pelastamaan maailman.
48. Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.

Psalmi 50

15. Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."

<3 Joh 6:

37 Kaikki ne, jotka Isä minulle antaa, tulevat minun luokseni, ja sitä, joka luokseni tulee, minä en aja pois. 38 Enhän minä ole tullut taivaasta tekemään oman tahtoni mukaan, vaan täyttämään lähettäjäni tahdon 39 Ja lähettäjäni tahto on, etten minä anna yhdenkään niistä, jotka hän on uskonut haltuuni, joutua hukkaan, vaan viimeisenä päivänä herätän heidät kaikki.<3
vihollinen haluaa, että koet itsesi hyljätyksi.

Jumala siis vihaa hylkäämistä.....älä sinäkään hylkää itseäsi!
Siksi...Eli...Nyt Käymme Joulun viettohon:)





Voittolaulu
https://youtu.be/zgwLiiwpq84 

Shofar Voittoääni

https://youtu.be/EjU7XW5zpRc





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.