tiistai 5. heinäkuuta 2022

SANOMA RAKKAALLENI; 5.7.2022.

 


 Uskovan veljen saama Sanoma Jeesukselta, 5.7.2022.

 Olen tehnyt sinut kuvani kaltaiseksi. Siksi saat iloita, sillä minä muovaan sinut ja ohjaan sinut ikuisille teille. Minä tulen sinun luoksesi pyhyydessä ja vanhurskaudessa, sinun Herrasi jeesus Kristus tekee sen. Mahdottomista tulee mahdollisia vain minun kanssani. Sillä sinä tulet ja olet minun kämmenelläni, saat olla varma että sinut lunastetaan ja vahvistetaan yhdessä Kristuksen kanssa. Kannan sinua yli synkän virran, saat kulkea läpi vesien ja synkkien seutujen, sillä minä olen sinun kanssasi. Jaan sinulle perintöosan minun kanssani, sillä taivas on sinun määränpääsi. Luota ja turvaa minuun koko sydämestäsi, silloin olet löytävä minut uudella ja voimallisella tavalla. Ennen olit pimeys, nyt olet valkeus, uskothan sen minkä teon olen tehnyt elämässäsi. Olet Kristuksessa kirkastettu ja olla yhtä valkeuden ja pyhyyden Hengen kanssa. Taivas on sinulle varattu, siksi luota ja usko minuun. Uskosi vahvistuu ja minä luon uutta sinun elämässäsi. Sallithan minun työstää sinua, silloin olet kokonaan minun omani. Perille pääset, sillä minä olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet minun.

 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.