maanantai 18. huhtikuuta 2022

SANOMA RAKKAALLENI; 18.4.2022.


 

 Uskovan veljen saama Sanoma Herralta, 18.4.2022.

 Minä olen ylösnousemus ja elämä. Saat tätä elämää kun kaikessa turvaudut minuun. Olen sinut sovittanut ja lunastanut. Taivaan osuus kuuluu sinulle. Saat rohkeasti kulkea taivaan tietä. Kuljethan minun kanssani. Vien sinut enkelten luo kun tulemuksessani sinut tempaan luokseni. Se aika on pian. Maailma pimenee mutta omani saavat kirkkauden joka ei heistä poistu. Vielä on armon päivä, tule siis luokseni ja anna sovittaa itsesi tässä Golgatan voitossa. Kuljin sinun tähtesi ristin puulle ja sovitin sinut. Ethän hylkää kutsuani, vien sinut taivaan iloon. Jeesus olen minä, jonka nimessä kaikki pimeys väistyy. Saatana on tallattu maahan ja kaikki hänen tekonsa. Turvaa siis minuun. Ethän lähde enää maailman teille. Tahdon sinun tuntevan minun rakkauteni. Karitsa on arvollinen olethan omani tahdon sinua rakastaa. Tule minun syliini niin saat kokea taivaan maan päällä.

 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.