perjantai 20. marraskuuta 2020

USKOVAN VELJEN SAAMA SANOMA; 20.11.2020.

 


Uskovan veljen saama Sanoma, 20.11.2020.

  Minä raivaan sinulle tien. Kulje vain minun perässäni, silloin aukeaa sinulle tie, jonka viitoitan sinulle. Kuljetan kaikkia omiani, mutta niin moni jää matkalle, koska he eivät seuraa minua koko tietä. Valaisen askeleesi, saat nähdä tiesi valkenevan ja kuljet rakkaani minun perässäni. Tahdothan luovuttaa oikeuden elämääsi vain minulle. Lakkaa jo seuraamasta omaa mieltäsi, sillä se vie tuhoon. Minä olen antanut sinulle Henkeäni, että kulkisi minun kanssani. Risti on merkki sinun sydämelläsi. Se on voiton merkki, mitä mikään ei voi kaataa. Se on Golgatan voiton merkki, jolla voitin kaikki perkeleen vallat. Saat kulkea saavutetussa voitossa. Hanki itsellesi viisautta, joka tulee minun sanastani. Jeesus Kristus, sinun Herrasi, on luvannut sinulle voiton kaikissa elämäsi tilanteissa. Minä kuulen sinun vapisevan huokauksen, tuon sinulle voiton. Karitsa itse on sinun Kuninkaasi, seuraa vain häntä. Avaan sinulle lähteen minun Hengeltäni, saat luottaa ja turvata minuun kaikissa taisteluissa. Kaipaan kuulla ääntäsi, sillä minä olen rakkaus. Olen rakastanut sinua jo maailmannperustuksista lähtien. Minä raivaan sinulle tien, tulet kulkemaan voitossa vaikka heikko olisitkin. Sillä minä olen avun runsaus, otathan vastaan minut.

 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.