tiistai 14. heinäkuuta 2020

Sanoma sinulle, rakkaani.




 
đź’–đź‘‘đź’–

Uskovan veljen saama sanoma; 11 Heinä 2020.

Rakkaani löydät todellisen rakkauden vain minussa. Vuodatan sen sinulle Golgatan ristiltä. Olkoon se sinun paikkasi kun tulet minun tyköni halukkain sydämin. Luon kaiken uudeksi elämässäsi ole luja ja rohkea. Riipu kiinni minussa. Minä teen kaiken uudeksi. Saat paljon iloa kun tulet minun tyköni avoimin ja rehellisin sydämin. Kaikki aikanaan. Älä kiirehdi kulje minun jäljissäni niin saat niittää laupeuden niiton. Laita pois kaikki mikä sinua painaa, olen kulkenut ristille juuri sinun takiasi että sinulla olisi yltäkylläisyys. Kaiken mitä tuot minun eteeni tahdon saattaa ennalleen. Ole minun rakas lapseni, saat iloita minun kanssani. Juuri sinua varten tulin ja annoin henkeni. Älä väheksy itseäsi. Minä kuljen sinun kanssasi ja saat voiton kaikissa asioissasi kun luottaen jätät ne minulle. Jaksa vielä hetkinen, olemme tuloni kynnyksellä, siksi pahuus on levinnyt kaikkialle. Juuri sinua varten tulin, ota minun ikeeni päällesi niin. Saat rauhan ja ilon. Rakkaani sydämeni kaipaa kuulla juuri sinun ääntäsi. Olen kätteni hipiään piirtänyt sinut. Kateuteen asti halajan henkeä jonka olen sinuun laittanut. Rakkaani kaipaan saada yhteyttä juuri sinun sieluusi. Siksi tule jo vihdoin avoimin sydämin minun eteeni niin saat taivaan valtakunnan sydämeesi.

1 kommentti:

  1. Aamen aamen totisesti kaipaa meitä, kiitos Jeesus että saamme lähestyä kiittäen sinua, ylistetty olkoon nimesi.

    VastaaPoista