sunnuntai 19. heinäkuuta 2020

SANOMA RAKKAALLENI, 18.7.2020.


 

đź’–đź‘‘đź’–
Uskovan veljen saama Sanoma eilen:

Saat luottaa minuun. Minä en sinua hylkää enkä jätä. Saat iloita yhdessä taivaan kanssa jossa on sinun Kuninkaasi Jeesus Kristus. Löydä minut yksinäisyydessäsi. Saat turvata minuun. Elämän tien olen sinulle aukaissut. Se tie vie kerran perille minun luokseni. Jätä jo tämä maailma ja sen himot. Tahdon puhdistaa sinut verelläni. Älä jätä mitään elämäsi aluetta minulta vaan puhdistu kokonaan. Jeesus on rakkaus, tule jo minun luokseni koko sydämestäsi. Kuljetan ja johdan sinua koko matkallasi taivaan kotia. Taivaan on ikävä sinua saat kohta olla perillä sillä minä totisesti tulen pian. Nouse ja ole kirkas. Hohda taivaan kirkkautta monet sen näkevät ja tahtovat tietää Jumalastasi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.