maanantai 20. heinäkuuta 2020

20.7.2020. Sanoma rakkaalleni


 


đź’–đź‘‘đź’–
Uskovan veljen saama Sanoma Herralta,20.7.20. Sanoma rakkaalleni.

Sinä saat juoda suloisuuteni virrasta täyttyä minun huoneeni hyvyydellä. Minä olen sinun tarpeittesi täyttäjä Jeesus Kristus. Tule tarvitsevalla ja janoisella sydämellä niin saat iloiten ottaa vastaan kaikki se mitä olen sinulle varannut. Taivaan lahjan annan sinulle se olen minä Jeesus. Et ole pettyvä kun etsit minua kaikesta sydämestäsi. Laita pois kaksinainen mielesi ja antaudu minulle koko voimallasi. Yksikään lapsi joka minun tyköni tulee minä en heitä ulos. Tule lapsennkaltaiseksi luottamuksessa minuun niin saat kokea uutta voimaa. Ethän pakene minun ääntäni kun nuhtelen sinua se on sinulle elämäksi. Saat lohdutuksen minulta. Minä otan sinut omaksesi kun luovutat kaiken minulle. Kuljetan sinua ja vartioitsen sinun huulesi ovia. Sanani tulee sinulle varmasti kun laitat uskosi minuun. Kiitollista sydäntä minä siunaan kiitä sittenkin vaikka ei tuntuisi siltä. Haluan sinun parastasi annan tulevaisuuden ja toivon sinulle. Nyt on viimeinen aika.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.