lauantai 25. heinäkuuta 2020

SANOMA RAKKAALLENI; 24.7.2020.



 

💖🔥👑🔥💖
Uskovan veljen saama Sanoma Jeesukselta, 24.7.2020.

Kunnian kuningas on sinun Herrasi. Antaudu hänelle ehdoitta vain niin voit saada yltäkylläisen elämän. Minä annan sinulle siihen voimani ja viisauteni. Kulje minun kanssani ylöspäin ja alaspäin, kuljetan sinut taivaallista polkua pitkin. Kun et tiedä minne kääntyä pysähdy minun eteeni ja ano viisautta. Minun on mielisuosioni viisaisiin. Älä häpeä minun nimeäni niin minä en häpeä sinua kerran taivaan portilla. Jaksat eteenpäin vain päivän kerrallaan. Jatka tietä suoraan eteenpäin sillä suoran tien sinulle viitoitan. Nyt on minun aikani sinun elämässäsi, tartu siihen kiinni kuin hukkuva pelastusrenkaaseen, saat siitä pitää kiinni ja se on sinun pelastuksesi. Kaikki sinä voit hänessä joka sinua vahvistaa. Tulethan nöyrin sydämin eteeni, en sinua hylkää enkä jätä. Minulla on kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Katsele taivasta kohti ja kiitä minua siitä että sinut on otettu minun nimiini. En kadota yhtäkään joka minulle on elämänsä antanut. Taivas hohtaa sinuun päin. Anna sen muuttaa sydämesi. Anna minun ympärileikata sydämesi. Silloin saat kiittää minua kaikesta sydämestä kun minä luon uutta sinun sydämessäsi. Puhun sanani kautta, se on kalleinta mitä voit tässä elämässä saada. Siksi pidä se korkeassa arvossa. Älä sitä hylkää niin saat kokea Jumalan sanan korkean arvon. Pala minun tultani niin saat Hengen tuulen puhaltamaan sinut liekkeihin. Pala minun tultani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.