perjantai 26. kesäkuuta 2020

MINÄ OLEN OVI UUTEEN ELÄMÄÄN



 


💖🔥👑🔥💖

📃  Uskovan veljen eilen illalla jakama Sanoma; Sanoma rakkaalleni:

26.6.2020. Minä olen ovi uuteen elämään. Tahdothan uudistua minun henkeni voimasta. Saat pukeutua uuteen kun Kristus sinut puettaa. Tule tänään minun luokseni kaipaavien sydämin, niin minä täytän kaipauksesi. Henkeni virvoittaa sinun väsyneen sydämesi. Saat pukeutua voimaan ja raittiuteen. Taivas on sinun sydämessäsi, ota se vastaan. Jeesus on sinun elämäsi, tuo joka antoi kaikkensa, että sinulla olisi elämä ja yltäkylläisyys. Vereni pesee pois syyllisyytesi, se virvoittaa sinut jälleen henkiin. Isä ja Poika itse rakastaa sinua ja tekee asunnokseen sinun sydämesi. Ajattele, Kaikkivaltias on sinun kanssasi. Minä sodin itse sinun puolestasi, riipu minussa kiinni niin saat kokea Jumalan avun elämäsi taisteluissa. Sydämesi saa sykkiä vain rakkautta minulle, Jeesuksellesi joka on sinun Ylkäsi. Kastelen sinut taivaan kasteella. Koetko jo sen, ota vastaan taivaan sateen sinun sydämeesi ja sieluusi.

🙏🙏🙏
Amen.

Tänään saatua uskovalta veljeltä;
26.6.2020.
Minä tahdon luoda sinuun iloisen ja tyytyväisen sydämen. Rakkaani saat iloita sydämesi pohjasta. Teen uusia asioita sydämessäsi. Sinä tulet olemaan ihmisten kalastaja. Sinä tulet olemaan nuoli minun kädestäni saat kalastaa ihmisiä. Minä teen uusia sinun elämässäsi. Luota vain minuun. Jeesus Kristus on sinun johdattajasi. Saat iloita ja olla sydämen kyllyydestä kaikkivaltiaan omaisuutta. Hetki hetkeltä lähestyt minua Herraasi ja minä totisesti lähestyn sinua. Usko minun sanoneen että saat olla koko sydämestäsi Karitsan seuraaja. Hän vie sinut vihreille niityille siellä saat levätä ja iloita minun läheisyydestäni.Taivas ja maa iloitsee kun teet täyttä totta ollaksesi Jumalan oma. Älä pelkää sillä minulle on annettu kaikki valta taivaassa. ja maan päällä. Rakkaani olet minun sydämelläni rakastan sinua ja syömmeni iloitsee sinusta kun kutsut minua Yljäksesi. Tule minua aivan lähelle saat kuulla minun sydämenlyöntini taivas pulputtaa elävää vettä sydämeesi saat iloita. Tule rakkaani kammioosi siellä saa kohdata minut.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.