torstai 4. kesäkuuta 2020

KUINKA KAUNIS ON ÄÄNESI LUOJAASI YLISTÄESSÄ

Uskovan veljen saama tämän päivän Sanoma sinulle, Rakkaani:

165.💝4.6.2020. Rakkaani. Älä odota apua Egyptistä, se on ihminen. Odota apua taivaan ja maan luojalta, Herralta Sebaotilta. Minä olen sinun Jumalasi, tahdon auttaa omiani kun käännyt minun puoleeni, odota minua, älä ole kärsimätön vaan lujasti odota minun apuani. Olet sen saava, sillä minä olen sinun Isäsi, en koskaan hylkää tai jätä sinua. Tulethan luokseni rukouksessa, olen luvannut lähestyä sinua kun sinä lähestyt minua. Katso kuinka olen kaiken kauniiksi luonut, vaikka saatana haluaa vääristää kaiken. Silti kaikki pysyy muuttumattomana minkä minä olen luonut. Tarpeellisia on yksi ainoa ja se olen minä, sinun Luojasi. Kuuntele linnun laulua, kuinka kauniisti se laulaa ylistystä minulle. Kuinka kaunis on rakkaani sinun äänesi, kun laulat Luojallesi ylistystä. Enkelitkin kaipaavat kuulla ihmisen ylistystä Luojalle. Kaiken olen tehnyt kauniisti aikanansa. Turvaudu minuun, niin saat avun. Ei ole muuta auttajaa kuin Kristus, Herra, Daavidin kaupungista.

166.💝4.6.2020.Rakkaani Älä pelkää yötä jossa olet. Olen silloinkin sinun Jumalasi. Sanoinhan että kuoleman varjon lasksossakin olen sinun Jumalasi, ethän näe pimeydessä vaeltaa, mutta kuljen sinun edelläsi ja valaisen tien. Kun kunnioitat minua, minäkin siunaan kaikki sinun tekemisesi kun annat minun ne sinussa vaikuttaa. Älä pelkää pimeää. Sillä sinut on nostettu ylös turmion kuopasta. Saat totisesti vielä riemuita minussa ja minun valkeudessa. Kristuksessa on sinun valkeutesi. Minä rukoilen taivaassa sinun puolestasi, ettei uskosi raukeaisi tyhjiin. Taivas on sinun osasi, kun et kiellä minun nimeäni. Jeesus Kristus seisoo sinun vierelläsi. Älä odota ihmisten apua, vaan seiso minun vierelläni, joka olen sinut Lunastanut saatanan valtakunnasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.