keskiviikko 4. joulukuuta 2019

RUKOUKSIA GETSEMANESSA





Shalomia teille.

Tänä aamuna rukous hetkellä sain nähdä kaunista ja rauhallista kuvaa. Olin itse (katsojan silmin) jossakin hyvin korkealla mäellä. Rinteet laskeutuivat äkkijyrkästi alas.
Maasto siellä oli tasaista korkeudesta huolimatta. Siellä oli polkumainen maasto.
Ympärillä olin kuin mänty puita, mutta harvakseltaan, joten tunnelma oli kuin puistossa ja siitä minulle nousikin mieleeni Getsemanen puisto. Se oli hyvin rauhallinen ympäristö.

Nyt on aika, että meidän tulee mennä sydämessä tuonne Getsemaneen, rukoilemaan ja valvomaan, niinkuin Jeesus teki, menemällä Isänsä eteen rukoukseen ja hiljaisuuteen.
Herramme tulemus lähestyy ...

Herra olkoon kanssamme ja antakoon meille rauhan.

26:36 Sitten Jeesus tuli heidän kanssaan Getsemane nimiselle maatilalle; ja hän sanoi opetuslapsillensa: "Istukaa tässä, sillä aikaa kuin minä menen ja rukoilen tuolla."
26:37 Ja hän otti mukaansa Pietarin ja ne kaksi Sebedeuksen poikaa; ja hän alkoi murehtia ja tulla tuskaan.
26:38 Silloin hän sanoi heille: "Minun sieluni on syvästi murheellinen, kuolemaan asti; olkaa tässä ja valvokaa minun kanssani."
26:39 Ja hän meni vähän edemmäksi, lankesi kasvoilleen ja rukoili sanoen: "Isäni, jos mahdollista on, niin menköön minulta pois tämä malja; ei kuitenkaan niinkuin minä tahdon, vaan niinkuin sinä."
26:40 Ja hän tuli opetuslasten tykö ja tapasi heidät nukkumasta ja sanoi Pietarille: "Niin ette siis jaksaneet yhtä hetkeä valvoa minun kanssani!
26:41 Valvokaa ja rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen; henki tosin on altis, mutta liha on heikko."
Matt.26.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti