maanantai 9. joulukuuta 2019

JUMALA JOHDATTAA JA KUTSUU MEITÄ JULISTAMAAN EVANKELIUMIA




 
 
Rauhaa teille ..

Kerron teille nyt jotain, parilta viime viikolta, kun ilmoitin teille, että Herra oli ollut hyvin hiljaa, eikä juuri jaettavaa ollut, se oli raastavaa ja väsyttävää aikaa. Mutta niin piti olla.
 Heti aluksi ilmoitan, että minä uskon vahvasti Jumalan johdatukseen, sitä Hän on tehnyt minulle, minun koko tämän iän.
Lokakuun lopulla kun meillä oli Rukous kokous, puhuimme eräästä tilaisuudesta joka meidän tulisi ehkä järjestää. En avaa sitä sen enempää.
Melkein kaikki halusivat kyllä olla tuossa mukana, mutta vastuu vetäjiä siihen ei tahtonut löytyä.
Lopulta sitä alettiin vierittää minun kontolleni. En kokenut sitä omakseni, enkä siksi, mitä Herra oli minulle suunnitellut. Mutta koska olin näiden kokouksien alulle panija niin minulta sitä vaadittiin.
Olin kyllä halukas osallistumaan siihen, niin kuin muutkin, mutta veto vastuu siitä olisi minulle aika mahdoton, kun minulla ei ole tuota autoa eikä korttia millä sitä ajaa.
Tilaisuus olisi tarkoitus järjestää aivan toiselle paikkakunnalle kuin missä asun ja matkaa sinne on n. 30-40 km?
Tiedän ja tiedämme että sinne tarvittaisiin vahvaa herätystä, sillä se on uneliaisuuden tilassa.
Lopulta sovimme, että rukoilen 2 viikkoa Herralta valaistusta tähän asiaan ja olisiko se minun tehtäväni, vai onko Herra suunnitellut sen jollekkin muulle?
2 viikkoa rukoilin tätä aamuin, illoin. Koko kahden viikon aikana en saanut mitään näkyä yleisesti jaettavaksi, mutta vain yhden näyn sain tuona aikana ja niin se oli tarkoitettu.

Näin eräänä aamuna rukoushetkelläni kuvan, jossa oli iso pyöreä pöytä ja sen pöydän äärellä istui vain 1 ihminen, jonka heti tunnistin erääksi uskon sisareksi meidän rukous ryhmästämme. Siinä hän istui tuon pyöreän pöydän äärellä aivan yksin.
Kyselin Herralta, että mitä Hän tahtoo tällä sanoa, onko tämä vastaus tuohon vetäjä kysymykseemme?
Jatkoin kuitenkin rukouksiani sen täydet 2 viikkoa ja muuta en saanut sinä aikana, joten sen täytyi jotenkin olla vastaus kysymykseemme?

Eilen sitten oli minun luonani kokous ja mietin kerronko tämän näkyni kaikille ja etenkin tuolle kuvassa olevalle sisarelle? Päätin että kyllä minun pitää kertoa ja kun sen tein, näin kuinka tämä sisko aivan hypähti siinä istualtaan, kun kuuli nimensä.
Sanoin hänelle kahden kesken, että olin ensin epäröinyt kertoa tätä, josko olisi mitään, mutta että hän saa itse tunnustella, onko kuva hänelle? Puhuuko Jumala tämän kuvan kautta? Tunnustella tätä ajan kanssa. Hän yllätti minut vastauksellaan:
- " Itseasiassa, minulla on tästä sydämen tieto, miten tuo tilaisuus tulee tehdä ja toteuttaa .."
Kiitin Herraa, sillä tämä oli täydellinen vastaus tuohon kuva näkyyn jonka sain siinä 2 viikon aikana. Näin se oli tarkoitettu, eikä muut kuva näyt sotkeneet tuota Herran ilmoitusta asiasta. Tämä olisi siis Herran tahto asiasta ja tämä sisar asuu juuri tuolla paikkakunnalla minne tuo tilaisuus olisi tarkoitettu.
Nyt saatoin tämän tuoda näkyväksi myös tänne, sillä Jumala oli vastannut  kysymykseemme.
Jumala oli antanut tämän sisaren sydämelle ja tämän Hän näytti minulle kuvanäkynä. Kiitos Rakas Jeesus Kristus! Rakas Jumalamme!

*****************************

 "He jatkoivat sitten matkaa Frygian ja Galatian halki, sillä Pyhä Henki esti heitä julistamasta sanaa Aasian maakunnassa. Mysian puolelle tultuaan he yrittivät lähteä Bityniaan, mutta Jeesuksen Henki ei sallinut sitä, ja niin he kulkivat Mysian kautta ja tulivat Troakseen.

Yöllä Paavali näki näyn. Makedonialainen mies seisoi hänen edessään ja pyysi: 'Tule meren yli tänne Makedoniaan ja auta meitä.' Kun Paavali oli nähnyt tämän näyn, me hankkiuduimme heti lähtemään Makedoniaan, sillä ymmärsimme, että Jumala oli kutsunut meidät julistamaan evankeliumia siellä."
Ap. t. 16:6-10 [kr92] [kr38]



Olkaamme Siunatut Hänen, Jeesuksen Kristuksen nimessä!
Amen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.