torstai 27. kesäkuuta 2019

" PYSYKÄÄ MINUSSA, NIIN MINÄ PYSYN TEISSÄ "

Kuva

Rauhaa.
Tänään Herran läsnäolossa ollessani sain kuvan, jossa oli kuin jotain juuria. Kuva oli epäselvä ja sanoin Herralle, että vahvista minulle tuota kuvaa, jos se oli sinulta, muuten en pidä sitä minään ja kohta näin uuden kuvan jossa näkyi kuin erikokisia " Perunoita".
Kiitin Herraa, sillä perunahan on Juuren tuottamaa hedelmää. Hän vahvisti minulle siis tuon kuvan ja nyt voin jakaa sen teille.
Meidän tulee miettiä uskomme juurta. Mistä se on lähtöisin?
Jeesus sanoi: ".. minä olen tosi viinipuu .."
Nuo juuret tulevat siis Hänestä, viinipuusta, joka on hyvin hedelmällinen.
Onko juuremme vahvasti tuossa puussa, Kristuksessa? Vaiko ajelehdimme kuin juurettomat erämaassa?
Voimme vahvistaa itseämme ja juuriamme, siellä, mitä alussa oli ja alussa oli Sana.
Hänen Sanan kautta meistä tulee vahvoja, paksuja juuria ja oksia jotka tuottavat lopulta hyvää hedelmää.

LUE LISÄÄ   :  http://www.kotisatama.net/fi/raamattuja ... 2005-02-14
"Minä olen tosi viinipuu, ja Isäni on viinitarhuri. Hän leikkaa minusta pois jokaisen oksan, joka ei tuota hedelmää, mutta jokaisen hedelmää tuottavan oksan hän puhdistaa liioista versoista, jotta se tuottaisi hedelmää entistä enemmän. Te olette jo puhtaat, sillä se sana, jonka olen teille puhunut, on puhdistanut teidät.

Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä. Eihän oksa pysty tuottamaan hedelmää, ellei se pysy puussa, ja samoin ette pysty tekään, ellette pysy minussa. Minä olen viinipuu, te olette oksat. Se, joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, tuottaa paljon hedelmää. Ilman minua te ette saa aikaan mitään. Joka ei pysy minussa, on kuin irronnut oksa: se heitetään pois, ja se kuivuu. Kuivat oksat kerätään ja viskataan tuleen, ja ne palavat poroksi. Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, voitte pyytää mitä ikinä haluatte, ja te saatte sen.

Siinä minun Isäni kirkkaus tulee julki, että te tuotatte runsaasti hedelmää ja niin osoitatte olevanne opetuslapsiani."
Joh. 15:1-8 [kr92] [kr38]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.