perjantai 1. joulukuuta 2023

SANOMA RAKKAALLENI; 30.11.2023.




Uskovan veljen saama Sanoma Jeesukselta; 30.11.2023.

 Oi rakkaani! Sinä tarvitset minua mutta et tiedä kuinka minä tarvitsen sinua.Ilman sinua valtakuntani ei mene eteenpäin eivätkä sielut pelastu. Ilman ihmistä ja seurakuntaani kaikkia teitä sanoma ei mene eteenpäin,sanoma pelastuksesta,vapautuksesta synnin vallasta ja taivaan ilosta.Siksi sinulla on ilosanoma kerrottavana.Sen todistat suullasi ja se saa Pyhän Hengen voiman kun itse elät todeksi minun valtakuntani. Elävät kivet nuo taivaan perustukset tulevat sydämesi vahvuudeksi kun otat minun sanani sydämeesi puhdistettuun sydämeen.Saat kokea sen ilon joka löytyy elävästä vedestä minun sanani vedestä.Se virvoittaa se luo uutta ja koko elämässäsi syttyy tuli joka polttaa pois kaiken kuonan.Valitse tänään Jeesus se on ainoa tie joka tekee sinut onnelliseksi ja tyydyttää sinun sielusi ja mielesi.Elä minun läsnäolostani.

Amen  💖🙏✝️

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.