sunnuntai 10. joulukuuta 2023

OLIN KUOLLUT, MUTTA ELÄN




Jumala haluaa lohduttaa tänään omiaan.

Ilmestys 1.

Lue linkistä.

 https://raamattu365.fi/bible/rk/rev/1/

Halusin tuoda ja jakaa tuon Raamatun Sanan, sillä sydämelle nousi tässä aamussa Sanat: " Olin kuollut.. Mutta elän." 

Olen pyytänyt Herralta, Jeesukselta Kristukselta lohdutusta ja nyt nuo Sanat annettiin sydämelle. Aivan kuin Hän haluaisi sanoa: " Minä tulen pian, älä ole murheellinen. Olin kuollut, .. Mutta elän "!

Mystistä juuri tuossa onkin tuo kuolema. Jotta voisimme elää, on meidän kuoltava, on mentävä ristille naulitaksemne himomme, omat väärät tarpeemme. On tultava tyhjäksi, jotta voisi täyttyä ylitsevuotavaksi. Astiathan pestään ennen käyttöä.

Halleluja! Tuossa Raamatun Sanassa nuo Sanat tulee todeksi ❤️✝️

1 kommentti:

  1. Joh.16:13 Mutta kun h ä n t u l e e , t o t u u d e n H e n k i, johdattaa hän teidät k a i k k e e n totuuteen.
    (lukittu sanoma avataan lopunajan lopussa)
    Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän k u u l e e, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.
    (Pyhä Henki ilmoittaa)
    14 Hän on minut kirkastava, sillä hän ottaa minun omastani ja julistaa teille.
    (kaikki mitä ei ilmoita > Hes. 3:18)
    15 Kaikki, mitä Isällä on, on minun; sentähden minä sanoin, että hän ottaa minun omastani ja julistaa teille.
    16 Vähän aikaa, niin te ette enää minua näe, ja taas vähän aikaa, niin te näette minut."
    (inkarnaatio?)
    17 Silloin muutamat hänen opetuslapsistansa sanoivat toisilleen: "Mitä se tarkoittaa, kun hän sanoo meille: 'Vähän aikaa, niin te ette minua näe, ja taas vähän aikaa, niin te näette minut', ja: 'Minä menen Isän tykö'?"
    18 Niin he sanoivat: "Mitä se tarkoittaa, kun hän sanoo: 'Vähän aikaa'? Emme ymmärrä, mitä hän puhuu."
    19 Jeesus huomasi heidän tahtovan kysyä häneltä ja sanoi heille: "Sitäkö te kyselette keskenänne, että minä sanoin: 'Vähän aikaa, niin te ette minua näe, ja taas vähän aikaa, niin te näette minut'?

    20 Totisesti, totisesti minä sanon teille: te joudutte itkemään ja valittamaan, mutta maailma on iloitseva; te tulette murheellisiksi, mutta teidän murheenne on muuttuva iloksi.
    (maailmanruhtinaan eli lopunajan ahdistus ja sen lopunajan lopun ahdistus)
    (Pelastuvan ilo ja kun pelastus varmistuu)
    21 Kun vaimo synnyttää, on hänellä murhe, koska hänen hetkensä on tullut; mutta kun hän on synnyttänyt lapsen, ei hän enää muista ahdistustaan sen ilon tähden, että ihminen on syntynyt maailmaan.
    (Synnytys on vaikea lopunajan lopun ahdistuksen jaksolla kun messias syntyy Ilm. 12:2, Dan. 12:1, Matt. 13:34 )
    22 Niin on myös teillä nyt murhe; mutta minä olen taas näkevä teidät, ja teidän sydämenne on iloitseva, eikä kukaan ota teiltä pois teidän iloanne.
    23 Ja sinä päivänä te ette minulta mitään kysy. Totisesti, totisesti minä sanon teille: jos te anotte jotakin Isältä, on hän sen teille antava minun nimessäni.
    24 T ä h ä n a s t i te ette ole anoneet mitään minun nimessäni; anokaa, niin te saatte, että teidän ilonne olisi täydellinen.
    25 Tämän minä olen p u h u n u t t e i l l e k u v a u k s i l l a; mutta tulee aika, jolloin minä en puhu teille enää kuvauksilla, vaan a v o n a i s e s t i julistan teille sanomaa Isästä.


    26 Sinä päivänä te anotte m i n u n n i m e s s ä n i; enkä minä sano teille,
    että minä olen rukoileva Isää teidän edestänne;
    27 sillä Isä itse rakastaa teitä, sentähden että te olette minua rakastaneet ja uskoneet minun lähteneen Jumalan tyköä.
    28 Minä olen lähtenyt Isästä ja tullut maailmaan; jälleen minä jätän maailman ja menen Isän tykö."
    (kun kuudes sinetti avataan)

    29 Hänen opetuslapsensa sanoivat:
    "Katso, nyt sinä puhut avonaisesti e t k ä k ä y t ä m i t ä ä n k u v a u s t a.

    30 Nyt me tiedämme, että sinä tiedät kaikki, etkä tarvitse, että kukaan sinulta kysyy; sentähden me uskomme sinun Jumalan tyköä lähteneen."

    31 Jeesus vastasi heille: "Nyt te uskotte.
    32 Katso, t u l e e h e t k i j a o n j o t u l l u t ,
    jona teidät hajotetaan kukin tahollensa ja te jätätte minut yksin; en minä kuitenkaan yksin ole, sillä Isä on minun kanssani.

    33 Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on a h d i s t u s ;
    mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen v o i t t a n u t maailman."


    Ilm. 6:2
    Ja minä näin, ja katso: valkea hevonen;
    ja sen selässä istuvalla oli jousi,
    ja hänelle annettiin seppele,
    ja hän lähti voittajana ja voittamaan.
    (lopunajan messias jossa asuu Jumala ja Jeesus lähtee voittajana voittamaan eli pelastamaan loput siitä mitä pelastettavissa on ennen kuin tuomiopäivän tuomio annetaan...)

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.