maanantai 27. maaliskuuta 2023

SANOMA RAKKAALLENI; 26.3.2023.

 


Uskovan veljen saama Sanoma Jeesukselta; 26.3.2023.

Sinä et todellakaan ole yksin. Minä sanon sanassani että en minä kuitenkaan yksin ole, sillä Isä on minun kanssani. Tämä sama lupaus kuuluu myös sinulle. Taivaat ovat auki koska minun käteni suojassa saat olla. Siunaan sinua taivaallisella kasteella ja sinä tule olemaan kuin runsaasti kasteltu puutarha . Juuresi ovat syvällä minun kalliossani, se on elämän lähde myös sinulle. Katso kuinka minä olen sinun Vapahtajasi. Jeesus on sinun verilunastajasi etkä sinä ole vapisevin sydämin, vaan rohkein sydämin. Jeesus avaa sinulle tien kohti niitä ulappoja jossa sinun kaikki asiasi ratkeavat. Luota minuun, sillä se on ainoa tie jolla voit saada vastauksia. Älä väsy rukoilemaan, sillä hengität sen kautta taivaallista ilmapiiriä. Veri, se on liiton veri. Se puhdistaa sinut. Muista kuinka minä olen sinut vapauttanut synnin orjuudesta. Katkottut kahleet sinun osaksesi ovat tulleeet todeksi. Rakkaani, sitä sinä minulle olet. 

******************************

Amen!



1 kommentti:

  1. Toivon, että kommentit liittyy aina kyseessä olevaan blogi tekstiin. Joudun tekemään muutoin poistoja ja pahimmillaan sulkea kommentointi. Toivon kunnioitusta sille, mitä Herra on milloinkin blogiin jaettavaksi antanut. Rauhaa ja Siunausta Jeesuksessa Kristuksessa. 💖👑💖

    VastaaPoista