tiistai 2. elokuuta 2022

HÄN JOHDATTAA MAAHAN JOKA VUOTAA MAITOA JA METTÄ 🥛🍯

 


 Herran virvoittava mettä ...

Heräsin rukoukseen ja rukoiltuani sain nähdä ison astian jossa oli kirkasta vettä, vaiko kenties sittenkin mettä? Sillä näin kuinka siihen sekaan kaadettiin valkoista maitoa, ja ne sekoittuivat toisiinsa. Pyysin Herraa että jos tuo oli Sinulta vahvista tätä kuvaa, anna vielä toinen kuva joka kertoo tuota samaa kuvan tarinaa. Ja olin jo taas ylös nousemassa, kun sain nähdä toisen kuvan. Siinä oli jokin pyöreän muotoinen esine? Se oli ympäriinsä täynnä jotain pieniä suuttimia ja niistä virtasi suihkuamalla kirkasta vettä. Kiitin Herraa. Hän vahvisti kuvaani. Samassa nousi teksti Mooseksesta, joka antoi kuin kuviin sopivan paikan:

3:4 Kun Herra näki hänen tulevan katsomaan, huusi hän, Jumala, hänelle pensaasta ja sanoi: "Mooses, Mooses!" Hän vastasi: "Tässä olen." 
3:5 Hän sanoi: "Älä tule tänne! Riisu kengät jalastasi, sillä paikka, jossa seisot, on pyhä maa." 
3:6 Ja hän sanoi vielä: "Minä olen sinun isäsi Jumala, Aabrahamin Jumala, Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala." Ja Mooses peitti kasvonsa, sillä hän pelkäsi katsoa Jumalaa. >
3:7 Ja Herra sanoi: "Minä olen nähnyt kansani kurjuuden Egyptissä ja kuullut heidän huutonsa sortajainsa tähden; niin, minä tiedän heidän tuskansa. 
3:8 Sentähden minä olen astunut alas vapauttamaan heidät egyptiläisten kädestä ja johdattamaan heidät siitä maasta hyvään ja tilavaan maahan, maahan, joka vuotaa maitoa ja mettä, sinne, missä kanaanilaiset, heettiläiset, amorilaiset, perissiläiset, hivviläiset ja jebusilaiset asuvat

Show me your face:  https://youtu.be/put1U0eqSrc

Vuorilta valuu maitoa ja hunajaa: https://youtu.be/4N5_seMHibY

Kiitos Herrani, Jeesus Kristus, Kiitos jumalani!!! Sinä olet puhunut viime päivät niin ihanasti, se on ollut kuin tuota maitoa ja makeaa mettä.

Amen. 

Ps.
Kävelin juuri tuossa mökin pihalla. Aurinko paistoi kirkkaalta siniseltä taivaalta ja siinä edessäni yhtäkkiä jostain todella olemattomasta pilvestä satoi kirkasta vettä. Kiitin Herraa, sillä koin että Hän halusi vielä näin vahvistaa aamullista sanomaansa kuviensa kautta. Sydämeni sykki ilosta ja rakkaudesta Häntä kohtaan.

💖👑💖 


1 kommentti:

  1. Ps. 68:9
    (68:10) Runsaalla sateella sinä, Jumala, kostutit perintömaasi; ja kun se oli näännyksissä, niin sinä virvoitit sen.

    Jer. 31:25
    Sillä minä virvoitan väsyneen sielun, ja jokaisen nääntyvän sielun minä ravitsen."




    Ps. 71:20
    Sinä, joka olet antanut meidän kokea paljon ahdistusta ja onnettomuutta, sinä virvoitat meidät jälleen henkiin, ja maan syvyyksistä sinä tuot meidät takaisin.

    Jes. 55:2
    Miksi annatte rahan siitä, mikä ei ole leipää, ja työnne ansion siitä, mikä ei ravitse? Kuulkaa minua, niin saatte syödä hyvää, ja teidän sielunne virvoittuu lihavuuden ääressä.

    Ps. 19:7
    (19:8) Herran l a k i on t ä y d e l l i n e n; se virvoittaa sielun.
    Herran todistus on vahva,
    se
    tekee tyhmästä viisaan.

    Ps. 119:25
    Minun sieluni on vaipunut tomuun;
    virvoita minua sanasi j ä l k e e n.
    (totuuden sanan kuuleminen alkaa virvoittamaan, mutta sitä kuulematon kaatuu...)

    Jer. 8:18
    Missä on virvoitus minun murheeseeni?
    Minun sydämeni on sairas.

    Jes. 57:15
    Sillä näin sanoo Korkea ja Ylhäinen, jonka asumus on iankaikkinen ja jonka nimi on Pyhä: Minä asun korkeudessa ja pyhyydessä ja niitten tykönä, joilla on särjetty ja nöyrä henki, että minä virvoittaisin nöyrien hengen ja saattaisin särjettyjen sydämet eläviksi.

    Jes. 50:4
    Herra, Herra on minulle antanut opetuslasten kielen, niin että minä taidan sanalla virvoittaa väsynyttä; hän herättää aamu aamulta, herättää minun korvani kuulemaan opetuslasten tavalla.

    Ps. 119:107
    Minä olen kovin vaivattu; Herra, virvoita minua sanasi jälkeen.

    Ps. 119:37
    Käännä silmäni pois turhuutta katselemasta, anna minun saada virvoitus sinun teilläsi.

    Ps. 138:7
    Vaikka minä vaellan ahdistuksen keskellä, niin sinä virvoitat minut. Sinä ojennat kätesi minun vihamiesteni vihaa vastaan, ja sinun o i k e a k ä t e s i auttaa minua.

    Ps. 143:11
    Herra, virvoita nimesi tähden, vanhurskaudessasi auta minun sieluni ahdistuksesta.



    Ilm. 22:11
    Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.

    Luuk. 1:17
    Ja hän käy hänen edellään Eliaan hengessä ja voimassa, kääntääksensä isien sydämet lasten puoleen ja tottelemattomat vanhurskasten mielenlaatuun, näin Herralle toimittaaksensa valmistetun kansan."


    ''''''''''''''
    Jer. 31:14
    Ja minä virvoitan p a p p i e n sielut l i h a v u u d e n ääressä, ja minun kansani ravitaan minun hyvyydelläni, sanoo Herra.

    Hes. 34:16
    Kadonneet minä tahdon etsiä, eksyneet tuoda takaisin, haavoittuneet sitoa, heikkoja vahvistaa;
    mutta
    l i h a v a t ja väkevät minä hävitän. Minä kaitsen niitä niin, kuin oikein on.

    Sak. 11:16
    Sillä katso, minä olen herättävä maahan paimenen: hukkaantuneista hän ei pidä huolta, hajaantunutta hän ei etsi, ruhjoutunutta hän ei paranna, pystyssäpysyvää hän ei tue;
    mutta
    hän syö l i h a v i e n l i h a a ja halkaisee niiden sorkat.

    ***********************

    Johannes 8
    https://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Joh.+8%3A1&rnd=1659466859998

    VastaaPoista