lauantai 9. marraskuuta 2019

VILLITSIJÄ HEITETTIIN MAAN PÄÄLLE ...

Kuva


Herran Rauhaa !

Tänä aamuna herätessäni ja käydessäni Herran läsnäoloon ja Rukoukseen, sain nähdä kuvan maahan pudonneesta, mustasta sulasta.
Mietin tuota sulkaa, se oli kuin musta linnun sulka, vai oliko? Josko se kuvasti enkelin siipeä, jolla olisi mustat sulat. Mieleeni kohosi Raamatun kohta, jossaa kerrotaan että saatana syöstiin taivaasta. Siitäkö tuo sulka kertoo? (Luuk.10 ja Ilm.12)
Saatana on menettänyt olemattoman valtansa, musta sulka kertoo siitä pudottuaan ...
Ehkä se kertoo myös minulle viimeaikaisista hyökkäksistä vihulaiselta, ne ovat olleet todella voimakkaita, vieden energiaani. Pyysin myös Herran edessä ANTEEKSI, niitä tyhmiä asioiden hoitoja, joita olin energia pulassa huonosti  hoitanut viimepäivinä.
 Josko tuo olisi nyt tullut päätökseen. Minä kiitän siitä Jeesus Kristus, sillä olen omasi ja Sinun on valta, voima ja kunnia.

18. Silloin hän sanoi heille: "Minä näin saatanan lankeavan taivaasta niinkuin salaman.
19. Katso, minä olen antanut teille vallan tallata käärmeitä ja skorpioneja ja kaikkea vihollisen voimaa, eikä mikään ole teitä vahingoittava.
20. Älkää kuitenkaan siitä iloitko, että henget ovat teille alamaiset, vaan iloitkaa siitä, että teidän nimenne ovat kirjoitettuina taivaissa."

9. Ja suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota perkeleeksi ja saatanaksi kutsutaan, koko maanpiirin villitsijä, heitettiin maan päälle, ja hänen enkelinsä heitettiin hänen kanssansa.
10. Ja minä kuulin suuren äänen taivaassa sanovan: "Nyt on tullut pelastus ja voima ja meidän Jumalamme valtakunta ja hänen Voideltunsa valta, sillä meidän veljiemme syyttäjä, joka yöt ja päivät syytti heitä meidän Jumalamme edessä, on heitetty ulos.

JUMALA, OLE MEILLE ARMOLLINEN!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.