torstai 21. marraskuuta 2019

NYT ON SILMÄNI SINUT NÄHNYT




 Äsken tuli tarve kääntyä Raamattua kohti, ottaa se käteen, avaten ja sanoen Herralle, että avaa tähän hetkeen Sananpaikka ja se avautui näin:

JOB 42
1. Silloin Job vastasi Herralle ja sanoi:

2. "Minä tiedän, että sinä voit kaikki ja ettei mikään päätöksesi ole sinulle mahdoton toteuttaa.
3. 'Kuka peittää minun aivoitukseni taitamattomasti?' Siis on niin: minä puhuin ymmärtämättömästi, asioista, jotka ovat ylen ihmeelliset minun käsittää.
4. Kuule siis, niin minä puhun; minä kysyn, opeta sinä minua.
5. Korvakuulolta vain olin sinusta kuullut, mutta nyt on silmäni sinut nähnyt.
6. Sentähden minä peruutan puheeni ja kadun tomussa ja tuhassa."

 TULE JEESUS!!! ME HUUDAMME PUOLEESI!!!
Välillä tulee tunne, että onko minulla edes enää oikeutta teille kirjoittaa, että täytyy vain hiljentyä .. nöyrtyä todella alas Herran eteen, sillä ilman Häntä en todellakaan ole mitään.


11. Hän sanoi: "Mene ulos ja asetu vuorelle Herran eteen". Ja katso, Herra kulki ohitse, ja suuri ja raju myrsky, joka halkoi vuoret ja särki kalliot, kävi Herran edellä; mutta ei Herra ollut myrskyssä. Myrskyn jälkeen tuli maanjäristys; mutta ei Herra ollut maanjäristyksessä.
12. Maanjäristyksen jälkeen tuli tulta; mutta ei Herra ollut tulessa. Tulen jälkeen tuli hiljainen tuulen hyminä.
1.Kuning. 19.

Elia sai kokea pyhän Jumalan läsnäolon hiljaisessa tuulen hyminässä. Luulen, että Elia ymmärsi jotain uutta Jumalasta ja hänen tavastaan toimia.



Kuva              .......   Amen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti