tiistai 9. heinäkuuta 2019

PELASTAN SINUT KOETUKSEN HETKESTÄ




Rauhaa teille, rakkaat siskoni ja veljeni, ja te, ystäväni.
Minulla on ollut tässä muutama päivä vihulaisen kanssa kädenvääntöä, jonka Jeesus Kristus avullaan voitti. Itsessäni en olisi mitään mutta Herra pitää huolen omistaan.
Ja sen Hän todisti taas vahvasti tänään.

Tässä tuota taistelussa olo keskustelua, jotenkin koin että tämä on hyvä jakaa, sillä varmasti niin moni uskova käy näinä päivinä minun laillani näitä taisteluita :

Minä:

Joko väsytte näihin minun ainaisiin kirjoituksiini? Olisiko aika hiljentää? 😏... käyn tässä itsetutkiskelua 😔

Uskova siskoni:
No eihän toki. Rakas sisareni sinetti.Tuli mieleen lukiessani tuota kirjoitusta.
Eilinen teksti: (   https://sinettisormus.blogspot.com/2019/07/herra-auta-minua.html   )
Pekka Reinikaisen kirja. Noituuden paluu lääketieteeseen. Kaikki nämä "vaihtoehto"
hoidot. Kirjoittaja on kristitty lääkäri.


Uskova veljeni:
Samaa mieltä siskon kanssa, pitkästä aikaa oli myös aikaa lukea pitkä teksti, ja kiitos siitä, tuli levollinen mieli. Vaikka Herra on joskus hiljaa, niin Hän on silti "siellä", meidän kanssamme siis.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.


Minä: 
Kiitos siskoni ja veljeni, että vastasitte.
Olen käynyt täällä taas kauheaa itsekritiikkiä. Ihmisten tuomitseva sormi on taas viistänyt useampaan otteeseen, liittyen näihin näkyihini ja uniin, että työstän näitä omassa ymmärryksessäni. Että korotan vain itseäni näillä kirjoituksillani, mutta miten kirjoittaa tätä omaa elämänkertaa Jeesuksen kanssa, päiväkirjamaisesti, jos jätän itseni pois tästä elämäni tarinasta? Miten se on mahdollista? Jeesus Kristus on kaikessa minulle NRO : 1 !!! Olen ollut peilin edessä nämä muutamat päivät. Ymmärrän, että saatanalla on kiire ja se hyökkää jo meidän uskovien kautta.
Eikä liioin tähän kaikkeen auttanut, kun mieheni tuli eilen töistä kotiin iloisena ja huudahti:
- "Tilasin 18.7. päivälle parturin, otin riskin, vaikkei maailmaa enää silloin olisi? Ajattele, että kun Jeesus tulee, ei Hän ottaiskaan sinua mukaan, sitten kaikki tekemisesi olisi mennyt hukkaan."
'Sanoin heti ettei se maailma vielä lopu,ei se ole maailmanlopun paikka, kun Jeesus hakee omansa ja osa uskovista jätetään auttamaan ahdistuksen ajassa, jäljelle jääville.
Nyt olen täällä tuskassa rukoillut Herralta vahvistusta Hänen tulostaan. VAHVAA VAHVISTUSTA, ja onhan niitä tullutkin.
Nyt täällä yritän vahvistaa ja koota itseäni henkisesti eikä ole pahitteeksi, jos joku jaksaa rukoilla puolestani.
Nyt on yhteys meissä ja Kristuksessa tärkeää ja sitä se on aina ollut.

teitä siunaten; Jeesuksessa Kristuksessa! Olette rakkaat.

Kuva

Uskova Siskoni:
Rukoilen puolestasi sisareni sinetti. Eilen tuli tämä sanan paikka. Mutta en saanut lupaa sitä vielä kirjoittaa.Nyt on aika.
Ilm 3:10 Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta
vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä,
jotka maan päällä asuvat.


Minä:
Voi KIITOS; Rakas siskoni! JA KIITOS; SINÄ KAIKISTA RAKKAHIN; JEESUS KRISTUS!!!
Sinä vastasit minulle vahvistaen siskon kautta! Kiitos! Tämä oli enemmän kuin tarpeen! Sinä tiedät Jeesus missä tulessa olen ollut. Kiitos!
Kuva

Minä:
Mitenkäs sattuikaan, kirjoittaessa äsken tuonne lasten blogiini tämän päivän teksti, kirjasta, jota olen tuonnut järjestelmällisesti ja tämän päivän teksti, oli niin sopiva myös tähän omaan hetkeeni, en ollut sitä katsonut, mikä teksti tälle päivälle tulee .... joten tuon sen tähänkin näytille:
https://lapsenusko.blogspot.com/2019/07 ... kansa.html
Jos me kätkemme sydämeemme saamamme pelastuksen ja häpeämme sitä ihmisten edessä, niin se otetaan meiltä pois.
... siis minunkin pitää jakaa teille tätä omaa, henkilökohtaista leiviskääni, saanoo siitä muut mitä tahansa. Tämä on Herran suunnitelmaa.
Tämä vahvisti lisää.
Ps. minulla on vielä viisi kertomusta kirjoitettavana tuosta kirjasta lasten blogiini, sitten kirja on kirjoitettu ja jaettu loppuun sinne.
Kuvastaako hetkeä jossa elämme? Näin vahvasti koen.

Pyhä Henki teki tässä keskustelussa ja hetkessä työtään, kauttamme!
Amen.


Me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut. Sillä ne, jotka hän on edeltätuntenut, hän on myös edeltämäärännyt Poikansa kuvan kaltaisiksi, että hän olisi esikoinen monien veljien joukossa; mutta jotka hän on edeltämäärännyt, ne hän on myös kutsunut; ja jotka hän on kutsunut, ne hän on myös vanhurskauttanut; mutta jotka hän on vanhurskauttanut, ne hän on myös kirkastanut. (Room. 8:28-30)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.