torstai 11. heinäkuuta 2019

KARTTAKAA KAIKENLAISTA PAHAA




Rauhaa.
Eilinen oli aivan ihmeellinen päivä, vai pitäisikö tarkentaa että eilinen ilta.
Sain kutsun Nastolaan, Luhtaanpirtille. Ilmoitin tästä hyvälle ystävälleni ja mehän päätimme lähteä kuulemaan, mitä siellä on tarjolla.
Pääpuhujana siellä oli Peter Hope, Vaasasta.
https://www.tv7plus.fi/vod/player/68569/
Hän on todella voimallinen Hengen mies. Paljon ihmisiä parantanut, Pyhän Hegen voimassa.

                                                      Britt Marie ja Peter Hopen

 Jumala On puhunut Peterille tämän Sanan paikan:

22. karttakaa kaikenkaltaista pahaa.
23. Mutta itse rauhan Jumala pyhittäköön teidät kokonansa, ja säilyköön koko teidän henkenne ja sielunne ja ruumiinne nuhteettomana meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen.
24. Hän, joka teitä kutsuu, on uskollinen, ja hän on sen myös tekevä.
1.Tess.5.

Hänen puheensa oli aivan mahtavaa ja hän kertoi kuinka hänelle oli profetoitu monasti että hänestä tulee evankelista.
Tuota kuunnellessa, koin että se oli kuin tarkoitettu minulle, sillä olen kokenut aivan samaa.
Minulle on myös profetoitu myös sitä evankelistana oloa ja molemmat Peterin kanssa sanoimme ettei meistä evankelistoja tule. No, nyt Peter on sitä ja hyvin voimallinen, Pyhässä Hengessä.
Kun rukoukset alkoivat ja lopulta minunkin vuoroni, pyysin häneltä, että saisin kokonaisvaltaista terveyttä ja samalla kerroin kuinka koin hänen puheensa evankelityöstään, kuin profetiana myös minulle, että Jumala alkaisi avaamaan ovia.
Hän kysyi minulta:
- Haluatko että voitelen sinut evankelistaksi?"
Vastasin:
-" Jos se on Jumalan tahto, niin tapahtukoon".
Hän sanoi:
- " Se on Jumalan tahto."
Niin hän voiteli minut ja rukoili minulle terveyttä ja sieluja, monta kertaa toistaen ja minun piti sanoa kaikki hänen perässään.
Sitten hän pyysi Pyhää Hengeä minuun .. ja se tuli vahvana ... ja kohta näin itseni lattialla.
Olin siellä jonkin aikaa, useampia minuutteja, sitten yritin nousta. Peter kysyi:
- Lisää"?
Minä nyökkäsin, ja vain muutama sekuntti niin taas olin lattialla. 5 kertaa kävin tuolla lattian pinnassa. Se oli jotain aivan ihmeellistä. Vielä pitkään sen jälkeen koin huimausta päässäni, mutta hyvällä tavalla.
Illalla kotona, vuoteellani vain hymyilin ja kiitin Jumalaa rukouksessani.
Nyt jään avoimin sydämin odottamaan ja kasvamaan, mitä Jumalalla on minulle suunnitelmissaan?
Tapahtukoon Jumalan tahto ja suunnitelma.
Viime päivät vihulainen on vahvasti hyökännyt ja kaikki huipentui eiliseen iltaan, joten koen, että senkin tarkoitus oli vain estää minua lähtemästä tuohon tilaisuuteen.
Meidät ystäväni kanssa kutsuttiin Lahteen sunnuntaina, heidän Jumalanpalvelukseensa. He ovat Toivonkeskus srk. Se jää nähtäväksi, menemmekö sinne, mutta he oliva kaikki, aivan ihania siskoja ja veljiä ja toivon tapaavani heitä uudelleen. Erään siskon kanssa vaihdoimme numeroita, sillä hän asustaa lähistöllä ja pitää myös kotikokouksia, joihin kutsui meitä.
Kiitos Jeesus, että näin ihanasti johdatit ja ohjasit eilen ystävääni ja minua.

Olkaa siunatut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.