maanantai 24. kesäkuuta 2024

RAKKAANI ON GASELLIN TAI NUOREN PEURAN KALTAINEN

 


                         Herran odotuksessa ....

Tänä aamuna rukouksen jälkeen jäin kuuntelemaan mitä Herra tahtoo minulle puhua tai näyttää?

Kohta sain nähdä kuvan jossa peura seisoi jonkin vanhan kartanon puutarhassa. Tuo kartano oli kivestä rakennettu, harmaata vanhaa kiveä ja sen piha laatat oli samankaltaista kiveä. Siinä laatoilla tuo peura seisoi, katsellen kartanon suuntaan.

Mietin, mitä kuva tarkoittaisi? Oliko Raamatussa jotain tuollaista ja vahvistaisi tätä näkyä? Ja kohta muistin laulujen laulun peurat ja gasellit. Hain tuollaista paikkaa siitä ja kohta sen löysin:

Laul.lau 2:

9. Rakkaani on gasellin kaltainen tai nuoren peuran. Katso, tuolla hän seisoo seinämme takana katsellen ikkunasta sisään ja kurkistellen ristikoista.10. Rakkaani vastasi ja sanoi minulle: "Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule.11. Sillä katso, talvi on väistynyt, sateet ovat ohi ja menneet menojaan.12. Kukkaset ovat puhjenneet maahan, laulun aika on tullut, ja metsäkyyhkysen ääni kuuluu maassamme.13. Viikunapuu tekee keväthedelmää, viiniköynnökset ovat kukassa ja tuoksuvat. Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule.
Sitten tuon jälkeen minulle näytettiin vielä hyvin lähelle itseäni vanhaa, tummaa puutuolia. 
3. . "Kuin omenapuu metsän puiden keskellä on rakkaani nuorukaisten keskellä. Minä haluan istua sen varjossa, ja sen hedelmä on suussani makea.
Kohta siihen näin  naisen kasvo kuvan. Ne olivat kuvat kuin varjossa. Mietin niiden tarkoitusta ja jotenkin tuo tuoli edusti odotusta: " Odota vielä hetki"?
14. Kyyhkyseni, joka piileksit kallionkoloissa ja vuorenjyrkänteillä, anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on äänesi ja ihanat ovat kasvosi"
Jumalan vuoropuhetta rakkaansa kanssa: " Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule!

Laulujen laulun 2   https://youtu.be/fkWO6EtQfkA?si=llMOK9FP_ddmTeXR

... ja minä jään odottamaan Hänen tuloaan ja kutsuaan! ❤️👑❤️
Amen. 🙌❤️🙌



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti