tiistai 16. toukokuuta 2023

SANOMA RAKKAALLENI; 14.5.2023.


 

Uskovan veljen saama Sanoma Jeesukselta; 14.5.2023.

  Taivaan tiliin on nimesi kirjattu. Minun läsnäoloni on vahvistava sinua. Sinun tiesi tulee olemaan siunattu tie. Siunauksen lähde on sinun Isässäsi. Ja kun kuljet minun jäljissäni et voi kadota minnekään.Tahdothan olla minua lähellä, sillä vain niin löydät minut elämäsi kaikkiin haasteisiin. Veljesi ja ystäväsi Jeesus Kristus on kanssasi. Lähde joka pulppuaa ikuista vettä, se on raikas lähde, minun sanani lähde. Jeesus, tuo ikuinen Kuningas, on sinun kanssasi jokaisena elämäsi päivänä, eikä sinun tarvitse murehtia mistään. Ole minun kanssani niin saat kokea että tarpeesi täytetään. Kulje minun perässäni niin et voi eksyä. Ota askel kerrallaan niin saat tuntea Kaikkivaltiaan voimaa. Lähde pois pahojen poluilta niin saat ikuisen elämän. Älä jaa sydäntäsi kenenkään muun kanssa kuin Herrasi Jeesuksen kanssa. Hän on totinen Jumala ja iankaikkinen Isä.

*************

Amen.

 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.