lauantai 22. huhtikuuta 2023

SANOMA RAKKAALLENI; 21.4.2023.

 


 Uskovan veljen saama Sanoma Jeesukselta; 21.4.2023.

 Katso minun kirkkauttani niin saat tulla saman kuvan kaltaiseksi. Jeesus, sinun mestari, joka on uhrattu sinun syntiesi tähden vakuuttaa sinulle rauhaasi. Kun kaikki murtuu ympärilläsi, minun läsnäoloni tuo sinulle vastauksen. Taivas laskeutuu sieluusi ja saat olla minua lähellä . Sitä ainoaa joka voi sinun sieluasi koskettaa. Lähemmä pääset minua kun annat minun hoitaa kaikki asiasi. Valheen enkeli ei kestä sinun edessäsi sillä minä olen murskannut pimeyden vallan. Taivas, sinun taivaasi, kaipaat sinne ja sinne tulla vain minun armostani ethän epäröi vaan luota lujasti minun sanaani. Kallein aarre jonka voit löytää on Kristus sinun sydämessäsi. Joka janoaa hän tulla saa, sinäkin saat tulla minun valtaistuimeni lähelle ja kokea että taivaan Kuningas Jeesus Kristus sinua koskettaa. Tulethan rakkaani minun turviini, siellä saat kokea kuinka myrsky laantuu ja hiljainen tuulenvire laskeutuu sieluusi.

 

*****************

Amen.

 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.