sunnuntai 30. lokakuuta 2022

SANOMA RAKKAALLENI, 29.10.2022.


 

 Uskovan veljen saama Sanoma Herralta, 29.10.2022.

  Lapseni, rakas lapseni. Tiedän tuskasi. Olen kuitenkin kanssasi. En koskaan voisi jättää tai hylätä sinua. Kuljen sinun edelläsi ja sinä saat tuntea, että kun sinä olet minun käteeni elämäsi antanut, minä pidän sinusta huolen. Vihreä niitty odottaa sinua ja sinä saat levätä ja täyttää sielusi minun sanallani. Koska olet minun omani, saat tuntea että vahvistan sinua. Lepää minun verihaavoissani. Tahdothan antaa minulle kaikkesi, silloin saat olla rauhassa ja levossa. Kukaan ei voi riistää eikä raastaa sinua. Minä tulen sinun elämääsi voimalla, silloin sinä totisesti sanot: Herrani elää Jeesus Kristus elää. Vapahdan sinut sielusi siteistä jotka ovat kompastuttaneet sinua tähän asti. Siksi saat levon ja rauhan. Minun tieni on sinun tiesi. Kuljet minun käteni varjossa, eikä sinun enää koskaan tarvi olla minusta erossa. Vahvistu rakas lapseni, ethän pelkää. Vihollinen yrittää vyöryttää päällesi kaiken sen, mitä se itse kokee, älä ota sitä vastaan, sillä minussa paholaisen on irrotettava otteensa sinusta ja sinun elämästäsi koska kuulut minulle.

 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.