torstai 29. huhtikuuta 2021

SANOMA RAKKAALLENI; 28.4.2021.

 


Uskovan veljen saama Sanoma Herralta,28.4.2021.

 Olen luvannut sanassani, että jos etsit minua, löydät myös minut. Älä kätke sydämeesi huolia ja murheita, minä olen ne kantanut. Kun luottamuksen minuun asetat, tuon sinulle avun, sillä olen uskollinen Jumala. Minä en kätke sinulta kasvojani. Kumarrun puoleesi ja nostan sinut siitä aallokosta jossa olet nyt. Tahdothan vain minun apuani, saat sen uskosi mukaan. Minä olen uskollinen ja totinen Jumala. Saat ymmärryksen joka käy yli sinun mahdottomuuksien. Huolehdin sinun huomisesta. Rakkaani, älä murehdi vaan tuo kaikki minulle. Minä olen sinun kanssasi, kun polkusi näyttää loppuvan. Valaisen sinulle tien yli laaksojen ja vuorien. Matkasi saat minulle antaa, pidän sinua tiukasti kädestäsi. Luota minuun, kun kaikki näyttää loppuvan. Taivas odottaa, enkelit levittävät siipensä, he ovat valmiita noutamaan sinut taivaan kotiin. Valmistan sinulle sijaa taivaallisessa asumuksessasi. Tahdothan perille asti. Ikävöin sinua. Olet minulle rakas.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti