tiistai 13. huhtikuuta 2021

KIRJOITA SYDÄMESI TAULUUN

 

Kuva

Rauhaa teille, Kristuksessa.

Tänään rukouksessani näin kauniin pyöreä kivisen sormuksen. Tuo kivi muodostui pienistä kirkkaista kivistä.
Tänään näin myös rukous hetkessäni ilmeisesti uuden aiheen taulun maalaamiseen..
Eilen jo aloittelin pohjaa maalaamaan ja minulla oli jo aihe mielessä, mutta tänään Herra näytti minulle kuvan, jossa oli Hänen kätensä ja sivellin kourassa Hän maalasi uutta aihetta, joka ei itselläni ole käynyt mielessä... ehkä jotain sellaista minun tulee yrittämän seuraavaksi.
Herra minun kättäni ohjatkoon.
Enempää tuosta aiheesta en vielä voi kertoa .. Katsotaan kuinka se toteutuu?
Olen viime aikoina herätellyt vanhaa harrastustani, eli maalaamista, joka oli pitkään tauolla.
Nyt olen alkanut uudellen ja päätin, että yritän juurikin tehdä hengellisiä aiheita.
Ja kun työtä aloitan, pyydän siihen Jeesuksen mukaan, Pyhän Hengensä kautta.


 
 Sl.3:3 Laupeus ja uskollisuus älkööt hyljätkö sinua. Sido ne kaulaasi, kirjoita ne sydämesi tauluun,
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.