Ylistäkää Herraa, kaikki kansa! Kaikki maa!
Tämän päivän Sanan paikka oli aamun rukous näkyyni, jota en ala sen enempää selittämään vaan annan tämän itse selittää itsensä. Koen Tämän niin pyhäksi.
Psalmi 102:
17. kun
Olin rukouksessa ja sen päätyttyä jäin kuuntelemaan ja katselemaan josko Herralla olis jotain näyttää. Ja näin: kansan paljouden joka seisoi vieri vieressä. Näin vain pyöreitä päitä. En nähnyt heidä väriä, en kokoa, en sukupuolta. Kaikki he seisoivat valonpuolella. Olivat kuin valaistut. Sitten aivan kuvan eteen ja minun eteeni ilmestyi Kruunupäinen. Katselin sitä kuin näyttämön takaa ja tuo Kruunupäinen näytettiin varjon puolelta. Hiljaa mielessäni puhuin, että Hän seisoi siinä kansan edessä, mutta tuo ajatukseni heti korjattiin. Minulle näytettiin korjauskuva kansan yläpuolelle ja siinä tuo Kruunupäinen istui valtaistuimella!
Halleluja! Tiesin että siinä Herramme vallitsi/ hallitsi kansansa edessä, kaikella suuruudellaan!
Tämän minä näin .. Kiitos rakas Jumala, Jeesus Kristus, joka olit ja olet ikuisesti oleva!!!! Halleluja!.
Lopuksi tuli vielä tämä laulu kuin ylistykseksi ja tähän kaikkeen sopivaksi eteeni:
For your name is Holy : https://youtu.be/NIlwtFesggM?si=sVqGtvSsxBhCCd-2
Amen. 🙏👑❤🔥✝️