keskiviikko 8. marraskuuta 2023

SANOMA RAKKAALLENI; 8.11.2023.



 Uskovan veljen saama Sanoma Herralta, Jeesukselta Kristukselta 8.11.2023.


Perkele elää valheessa ja sitä se yrittää sinulle syöttää. Sinä et ole valheen lapsi, vaan totuuden lapsi. Kulje vain suoraan sillä jumalattomat ovat mutkaisilla poluilla. Kaikkivaltias, tiesitkö että minä hallitsen koko maan piiriä eikä perkele tuo sinun sielusi vihollinen voi tehdä yhtään mitään mille minä en ole antanut lupaa. Nouse ole kirkas, tämä ei ole pyyntö vaan käsky. Siksi tottele minun käskyjäni, älä niitä laiminlyö niin saat siunatun ja kirkkaan polun. Haluatko muuttua minun kaltaisekseni, jos sen tahdot tehdä silloin otat askeleitasi minun neuvoni mukaan.Tule Kristuksen kaltaisuuteen sen minä totisesti teen kun tottelet minua. Se ei ole mahdotonta vaikka syntiset niin väittävät puolustaakseen laittomuutta omassa elämässään. Siunattu, olet siunattu. Minä olen Kristus ja te olette minun veljiäni. Kohtele ja rakasta myöskin teoilla kuten minä tein kun taivaasta tulin tekemään Isäni tahdon ja osoitin sen käytännössä. Jaa se mitä olet minulta saanut tee se lähimmäiselle minkä tahtoisit itsellesi tehtävän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.