lauantai 28. lokakuuta 2023

SANOMA RAKKAALLENI; 28.10.2023.

 




Uskovan veljen saama Sanoma Herralta, Jeesukselta Kristukselta, 28.10.2023.

Minä olen se joka puhdistan sydämen kammiotkin. Vereni se veri joka saa sinut minun omakseni. Vain siinä on perustus sinun pelastumiseksesi. Ethän enää vaella oman sydämesi tietä vaan antaudu minulle ja anna minun vaikuttaa tahtominen ja tekeminen sinun elämässäsi. Elämän tie jonka olen eteesi avannut on sinun valittavanasi. Tahdothan kulkea minun jäljissäni. Älä katsele oikealle ja vasemmalle niitä ärjyviä leijonia jotka haluavat saada huomiosi. Vain minuun katsomalla saat rohkeuden mennä eteenpäin. Vihollinen haluaa sinun katselevan itseään mutta vain minuun katseesi kiinnittämällä voit kulkea voittosaatossa. Rakkaani älä mukaudu tämän maailman ajan mukaan sillä se tahraa sydämesi. Anna käteni aina suojata sinua joka puolelta. Älä ole tottelematon vaan tottelevainen vain niin voit kuulla ääneni. Rakastan sinua olet minulle rakas.

Amen  🙏💖✝️

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.