maanantai 2. lokakuuta 2023

SANOMA RAKKAALLENI; 2.10.2023.

 


Uskovan veljen saama Sanoma Jeesukselta, 2.10.2023.

 Tiedän ettei tiesi ole ollut helppo mutta muista että minä olen aina ollut tukenasi ja tulen olemaan. Vihollinen tuo käärme kiertää sinua ja yrittää ympyröidä sinut kauhullaan mutta sen yritys jää vain yritykseksi sillä sinä olet turvannut kaikkivaltiaaseen Jumalaan. Jeesus Kristus Hän on sinun voimasi ja tukesi kaikilla teille. Älä lähde mutkaisille poluille ja synnin teille varoitan sinua että saisit kaikessa kokea minun läsnäoloani. Synti tuo kavala asia vie sinut pois luotani mutta jos lankeat aina saat palata luokseni ja vereni pesee sinut puhtaaksi. Katsahda minun puoleeni niin saat kokea kuinka minä sinua eteenpäin vien. Huuto joka kaikui Golgatan ristiltä Se on täytetty. Se oli Karitsan huuto ja silloin vavahtivat vihollisen voimat ja henget pelosta sillä niille se oli kadotustuomio. Lähde kanssani kulkemaan suoraa tietä katso minuun älä vilkuile vasemmalle ja oikealle kaikki niitä vihollisen voimia jotka tahtovat sinut tuhota.

 ******      ******  ******

 Amen.

 

 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.