lauantai 23. syyskuuta 2023

SANOMA RAKKAALLENI; 22.9.2023.

 


 Uskovan veljen saama Sanoma Herralta, 22.9.2023.

 Niin moni on luovuttanut ja seurannut riivaajien oppeja. Älä minua hylkää niin minä pidän sinusta kiinni ettei sinun tarvitse luovuttaa sieluasi saatanalle. Ikuinen elämä on totta valitset täällä maan päällä missä vietät iäisyytesi. Maailma pimenee ja yhä useampi luopuu minusta koska saatana saa aikaan suuren luopumuksen. Se joka minua seuraa se ei pimeässä vaella. Maailma tulee painostamaan sinua ettet julistaisi totuutta kaikkea tätä huoruutta vastaan mutta pidä sinä kiinni minun sanastani sillä annan sinulle siihen voiman. He ovat luovuttaneet koska ovat antautuneet haureudelle. Varo sitä kuin ruttoa sillä se saastuttaa koko sinun sydämesi ja mielesi. Puhdistu Karitsan veressä tule puhtaaksi kuin valkoinen villa vain minun vereni saa sen aikaan. Jumalattomien sydämet ovat kuin pimeä yö mutta ei sinun sydämesi rakkaani. Pimeys peittää maan niin sen se on tehnyt. Kirkastan kirkkauteni huoneen ja se huone olette te minun rakkaani. Teen teistä jättiläisen joka murskaa perkeleen pään ja kaikki hänen joukkonsa. Yksi ajaa pakoon tuhat niin sanon sanassani ja se on totta. Minun sanani ei tyhjänä palaja. Taivaan kansalaisen saat minulta perinnön ja se on ikuinen elämä Jumalan Pojan valtakunnassa siksi kilvoittele ja voita voiton kruunu sen asetan päähäsi.

 Amen!

 

 

1 kommentti:

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.