tiistai 12. syyskuuta 2023

SANOMA RAKKAALLENI; 8.9.2023.


 

 Uskovan veljen saama Sanoma Jeesukselta; 8.9.2023.

Varmasti luottaen keneenkä? Minuun saat toivosi laittaa sillä minä olen sinun Kuninkaasi. Kaitsen sinua kuin lammasta. Olen se hyvä paimen. Olen elämäni uhrannut sinun vuoksesi ja sentähden tahdon sinua siunata. Taivaasee vie tiesi koska Karitsa verinen Karitsa on uhrattu tähtesi. Lepoon vien sinut sinne vihreille niityille jonne olet kaivannut jo pitkän aikaa. Ole sinnikäs kun etsit minun rauhaani jonka sinulle tuon. Lampaat kuulevat minun ääneni siksi et voi olla kuuro. Sydämesi on avattu juuri minulle eikä sinun tarvitse pelätä että vihollinen onnistuisi sinulle valehtelemaan sillä minä itse Jeesus paljastan sen. Kaikki voit minussa sinun ei tarvitse murehtia kuinka selviät. Selviät minun avullani kun laitat kaiken luottamuksesi minuun. Näet eteenpäin koska kuljet jäljessäni ja minä en mutkittele vaan kuljen suoraa tietä. Ole uskollinen minun seuraajani niin saat niittää laupeuden niiton.

......  ...... ......

Amen. 💖👑💖

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.