lauantai 22. heinäkuuta 2023

SANOMA RAKKAALLENI 21.7.2023.

 


 Uskovan veljen saama Sanoma Herralta, Jeesukselta Kristukselta.

Sinä saat tulla minun luokseni ja ottaa vastaan kaiken sen mitä olen sinulle varannut. Ethän enää pakene minua sillä rakastan sinua ja tahdon parastasi. Taivas odottaa sinua sillä sinä olet ottanut Kristuksen vastaan ja nauttia minun suosiotani sillä taivas ei hylkää yhtäkään rukoustasi. Kaiken sinä voit minussa se on minun sanani lupaus. Ei kukaan sinua voi riistää minun kädestäni sillä Jeesus itse on kanssasi. Kuljethan käsi kädessä minun kanssani sillä olen se hyvä Paimen. Jeesus tuo Ikuinen Kuningas seisoo vierelläsi ja saat nauttia minun suosiotani. Lepää minun käsivarsillani silloin voit kokea että sinua kannatellaan. Katso mitä minä olen sinulle varannut. Se kaikki lukee sinulle Pyhässä raamatussa. Älä väheksy Sanaa jonka itse olen sinulle kirjoittanut se on se sana joka tekee sinut eläväksi. Sinä saat julistaa minun voittoani tässä pimeässä maailmassa. Seiso lujana minun kanssani. Luoja sinun Luojasi on kanssasi et ole yksin. Käsivarteni sinua suojelee ja varjelee iloitse siksi yhdessä minun kanssani.

.......    .......  .......

Amen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.