lauantai 15. heinäkuuta 2023

JUMALA ON PUOLELLAMME

 


Shalom, te rakkaat ...

 Jumala puhui minulle toissa yönä voimallisesti. Täällä mökillä on ollut jonkinlaisia konflikteja. 3 ADHD poikaa. Ja komennus on ollut sitä ja tätä ja tuolle pienemmälle ei saisi sanoa mitään. V ja H alkuiset sanat ja muut törkeydet ja videot kaikuu ilmassa. Eräänä päivänä mainitsin ihan parilla sanalla että ratkaisu pitää tehdä täällä maan päällä olessa, että se on myöhäistä kun kuolee. Joku mainitsi jotain siihen viittavaa niin tuon ilmoitin. No.. poikani hyökkäsi heti ettei saarnoja enää yhtään eikä ollut ensimmäinen kerta. Olin tuosta kaikesta hyvin murheellinen ja väsynyt. Olisin ollut valmis kotia lähtöön.

Toissa yönä rukoilin hartaasti Jumalan puoleen ja pyysin siunausta ja muutosta sen myötä perheelleni. Jumala yllätti minut täydellisesti vastaten:

" Olet jo vuosia tuota kuunnellut ja katsellut. MIKSI? Tuo miksi sana näytettiin noin isolla. Älä enää alistu ja anna tallata itseäsi. Älä laita enää Jumalaasi piiloon. Vastaa pahaan hyvällä. Kun törky videot ja huudot on päällä niin ala soittamaan vaikka virsiä tai lue raamattua ääneen, ihan sama kun vain laitat pahan hyvää vastaan. Mietin että mitä, kun poikani siitä hermostuu? Jumala vastasi, mitä sitten? Onko muut miettinyt miltä sinusta tuntuu, loukkavatko he sinua?Älä laita minua piiloon. Älä anna periksi sillä tämä on muutoksen hetki. Se voi sattua mutta anna sattua! Muutos sattuu aina.


Eilinen meni kohtalaisen hyvin enkä ottanut tuota puheeksi, mutta tämä aamu alkoi taas noilla v ja h sanoilla ym.

Sitten pysäytin kaikki ja kerroin tämän mitä rukouksessa sain. Ja että nyt sitä alan kuuliaisesti toteuttaa. Tämä on kaikille ja piste. Enää en ole hiljaa. Poikani kuunteli hiljaa ja kaikki muutkin paitsi tuo pienin 10 v.

Keskimmäinen itse halusi että mummu soita Jumalan kämmenellä ja minä soitin ja vielä suvi virrenkin. 

Nuorimainen juoksi ulos keinuun ei halunnut kuulla. Murisi ja huusi siellä kun menin ulos katsomaan.

Huusi ettei Jumala ole luonut maailmaa jne.

Sanoin etten nyt tässä anna periksi. En enää. Sanoin että juuri noin vihollinen hyökkää kun se huomaa että sen tontille hyökätään. Mutta ei haittaa. 


Yllätyin tuosta saamasta vastauksesta. Sanoin Jumalalle etten koskaan ollut ajatellut sitä noin. En enää halua olla alistettu ja tallattu, Jumalaa piilottava.  


Amen. Kiitos Jumala. 

Jumala on puolellamme:    https://youtu.be/wTFM8z2LLSw

Room. 8:31 Mitä me siis tähän sanomme? Jos Jumala on meidän puolellamme, kuka voi olla meitä vastaan?

Suosittelen lukemaan tuon Raamatun kohdan Room.8. kokonaan.

🙏💖✝️

 Muutoksen aika. 🙏💜

Tiedän että Jumala on tässä todella puolellani. ❤‍🔥✝️

 Yllättävää että kaikki kuunteli hiljaa eikä siinä kohtaa tullut vasta väitteitä. Sanoin että noille törkeyksille tulee vasta isku. Hyvä pahaa vastaan. Sitä enemmän mitä möykkäävät.

Sanoin etteivät varmaan usko että Jumala tuon minulle puhui, mutta mitä sitten. Toimin nyt kuuliaisena sen mukaan miten Jumala minua yllättäen neuvoi. Se kaikki törky ei kasvata ketään mutta Jumala kasvattaa kaikkia omalla tavallaan.

Saan kuitenkin tänään iloita siitä, että mieheni ei enää kuulu niiden joukkoon jotka alistavat ja tallaavat .... 

Halusin kirjoittaa tämän todistukseksi. Uskon että moni kärsii vastaavaa. Älä enää alistu. Älä piilota Jumalaa. Sillä sitähän se vihollinen tahtoo.

Ole rohkea!

💖👑💖


4 kommenttia:

  1. Aamen, tämä kertoo normaalista elämästä, jonka keskellä elämme sisäisessä maaiomassamme. Vihulainen voi villitä vaikka viattomia lapsia, jotka ovat vaikutteille alttiita ja vielä opettelevat tätä kaikkea ympärillään. Sillä voi olla kauaskantoinen vaikutus noitten lasten ja aikuistenkin elämässä jos joskus muistavat, että mummi sanoi, että vastaa pahaan hyvällä.

    VastaaPoista
  2. Jes.40:
    17 Kaikki kansakunnat ovat
    niin
    kuin ei mitään hänen edessään, ne ovat hänelle kuin olematon ja tyhjä.

    18 Keneenkä siis te vertaatte Jumalan, ja minkä muotoiseksi te hänet teette?
    19 Jumalankuvanko? -Sen valaa valaja, ja kultaseppä kullalla päällystää, sepittää sille hopeaketjut.
    20 Kenellä ei ole varaa sellaiseen antimeen, se valitsee puun, joka ei lahoa, h a k e e t a i t a v a n t e k i j ä n pystyttämään jumalankuvan, joka ei horju.
    (Jes. 42:1)

    21 Ettekö te tiedä, ettekö kuule, eikö teille ole a l u s t a a s t i ilmoitettu, ettekö ole maan perustuksista vaaria ottaneet?

    22 Hän istuu korkealla maanpiirin päällä, kuin heinäsirkkoja ovat sen asukkaat; hän levittää taivaan
    niin
    kuin harson,
    pingoittaa sen
    niin
    kuin t e l t a n asuttavaksi.

    23 Hän tekee ruhtinaat olemattomiksi, saattaa m a a n t u o m a r i t tyhjän veroisiksi.
    (Jes. 42:1)

    24 Tuskin he ovat istutetut, tuskin kylvetyt, tuskin on heidän vartensa juurtunut maahan, niin hän puhaltaa heihin, ja he kuivettuvat; myrsky vie heidät kuin oljenkorret.
    25 "Keneenkä siis te v e r t a a t t e minut, jonka kaltainen minä olisin", sanoo Pyhä.

    26 Nostakaa silmänne korkeuteen ja katsokaa: kuka on nämä luonut?
    Hän, joka johdattaa esiin niitten joukot täysilukuisina,
    joka nimeltä kutsuu ne kaikki;
    suuri on hänen voimansa ja valtainen hänen väkensä:
    ei yksikään jää häneltä pois.

    27 Miksi sinä, Jaakob, sanot ja sinä, Israel, puhut:
    "Minun tieni on Herralta salassa, minun oikeuteni on joutunut pois minun Jumalani huomasta"?

    28 Etkö tiedä, etkö ole kuullut: Herra on iankaikkinen Jumala, joka on luonut maan ääret?
    Ei hän väsy eikä näänny, hänen y m m ä r r y k s e n s ä on t u t k i m a t o n.

    29 Hän antaa v ä s y n e e l l e v ä k e ä ja v o i m a t t o m a l l e v o i m a a yltäkyllin.

    30 Nuorukaiset väsyvät ja nääntyvät, nuoret miehet kompastuvat ja kaatuvat;
    31 mutta ne, jotka Herraa odottavat,
    saavat uuden voiman,
    he kohottavat siipensä kuin kotkat.

    He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy.
    (Ps. 68:10, Luuk. 18:1)

    VastaaPoista
  3. "Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa"

    Efes 6:12


    Kovaksi käyvät vihollisen aseet loppua kohden mutta onneksi meillä on Jumala 🙏

    Kovassa vihollisen tulituksessa myös noi meidän pienet. Koulu opettaa eri totuutta kuin vanhemmat ja isovanhemmat.

    Kuten Eero laittoi, mummin vastaukset ovat vielä arvokkaita 🙏

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.