perjantai 6. tammikuuta 2023

SANOMA RAKKAALLENI; 5.1.2023.


 

 Uskovan veljen saama Sanoma Jeesukselta, 5.1.2023.

Tarvitset minua, minä tiedän sen, siksi sinun on otettava minun sanani sydämeesi. Minä olen sinun Jumalasi ja saat aina luottaa minuun. Tiedä että ei ole toista joka on sinut luonut. Sinä saat olla aina turvallisella mielellä sillä kuljen sinun edelläsi ja raivaan sinulle tien jota sinun tulee kulkea. Ethän epäile minun rakkauttani joka on annettu sinun etdestäsi, Jeesus Kristus on sen tehnyt. Vaella minun edessäni otollisin ja vilpittömin sydämin niin saat kokea taivaan maan päällä. Kristus on sinun tieis ja tulee aina olemaan kun luovutat elämäsi minulle ilman ehtoa. Jeesus Kristus, sinun edestäsi uhrattu, hän joka voitti kaikki pimeyden vallat ja voimat. Saatanan pää on murskattu ja se ei voi kuin pelotella. Rakastan sinua ja tahdon sinun kuulevan minun ääneni, luovu kaikesta joka sotii minun tahtoani vastaan. Jeesus, tuo ihmeellinen nimi joka loistaa aamutähden lailla. En voi ilman sinua näyttää tahtoani tälle luomakunnalle, siksi tarvitsen sinua että tahtoni voi tapahtua. Kun teet minun tahtoni taivaan kirkkaus ja kunnia tulee sinun osaksesi, siksi ole minun kämmenelläni saat olla siinä turvallisin mielin ja sydämin.

Siunattua Loppiaista ja Uutta Vuotta 2023 teille jokaiselle!


1 kommentti:

  1. Joh. 13:20
    Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka ottaa vastaan sen, jonka minä l ä h e t ä n, se ottaa vastaan minut; mutta joka ottaa vastaan minut, se ottaa vastaan hänet, joka on minut lähettänyt.

    Joh. 4:34
    Jeesus sanoi heille: "Minun ruokani on se, että minä teen lähettäjäni tahdon ja täytän hänen tekonsa.


    Vastaanottamalla sen, jonka Jeesus l ä h e t t ä ä,
    (lähettää Pyhän Hengen-yhteys - ja - muistuttaa eksyneitä muistuttajalla)

    vastaanottaa Jeesuksen eli pelastuksen alun.
    (pelastavan tien alku)

    Joka on Jeesuksen tahto, koska Jeesus on täyttämässä lähettäjänsä tahtoa.
    (Jumalan tahto on että kaikki eksyneet pelastuvat, ennen tuomion käytäntöönpanoa.)

    Koska eksyneiden tuomion käytäntöönpanon päivä on vielä edessäpäin ja elävällä eksyneellä on vielä aikaa kääntyä, on työ vielä kesken?
    (Joh. 5:17 Mutta Jeesus vastasi heille: "Minun Isäni tekee yhäti työtä, ja minä myös teen työtä".)


    Jumala saa työstään levon, kun tuomio on laitettu käytäntöön, jolloin silloin myös Uusi Jerusalem laskeutuu ja on Herran päivä.
    (Lepo, koska toista laumaa ((eksyneet)) ei jatkossa kerätä, koska vanha laki on otettu uutena käyttöön ja jatkossa eksyneelle tuomio annetaan ihmisen heti kuoltua.)
    (Vanhaa lakia ei kunnioitettu, jolloin tuomio koittaa, jolloin uusi laki otetaan käyttöön, joka on siis vanha laki eli yhden lauman laki.)
    (Joh. 10:16)

    1. Joh. 2:17 Ja maailma katoaa ja sen himo; mutta joka tekee Jumalan tahdon, se pysyy iankaikkisesti.
    Joh. 5:40 ja te ette tahdo tulla minun tyköni, että saisitte elämän.
    Joh. 21:18 Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: kun olit nuori, niin sinä vyötit itsesi ja kuljit, minne tahdoit; mutta kun vanhenet, niin sinä ojennat kätesi, ja sinut vyöttää toinen ja vie sinut, minne et tahdo."

    Joh. 15:7 Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, niin anokaa, mitä ikinä tahdotte, ja te saatte sen.
    (Jumalan tahdon mukaisia asioita)


    Miika 2:12 Minä tahdon tarkoin koota sinut, Jaakob, kaikkinesi, visusti kerätä Israelin jääneet, saattaa heidät yhteen, niinkuin lampaat tarhaan, niinkuin lauman laitumellensa: on oleva ihmisten kohina!

    Hes. 43:7 Se ääni sanoi minulle: "Ihmislapsi, tämä on minun valtaistuimeni sija ja minun jalkapohjaini sija, jossa minä tahdon asua israelilaisten keskellä iankaikkisesti.
    Ja Israelin heimo ei o l e e n ä ä saastuttava minun pyhää nimeäni-eivät he eivätkä heidän kuninkaansa-haureudellansa, kuninkaittensa ruumiilla ja uhrikukkuloillansa.

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.