torstai 24. marraskuuta 2022

SANOMA RAKKAALLENI; 23.11.2022.


 

Uskovan veljen saama Sanoma Jeesukselta; 23.11.2022.

 Tiedäthän että minä rakastan sinua .Rakas, minun rakkaani, kuinka suuri on minun rakkauteni juuri sinua kohtaan. Vuodatan tiedoksesi uutta elämää, siksi älä pelkää. Sydämeni sykkii juuri sinulle ja saat kokea minun ylitsevuotavaa rakkauttani, juuri sinua varten. Minä olen sinun Herrasi ja sinun Jumalasi, enkä minä jätä sinua ilman minun puuttumistani sinun elämääsi. Vuodatan sinulle vastauksia juuri minulta, siksi ole rohkealla mielellä. Tahdothan kuulla vain minun ääneni. Saatana on mestari väärentäjä, mutta se on unohtanut että minun ääntäni se ei pysty väärentämään. Lampaani kuulevat minun ääneni, siksi sinulla ei ole aihetta pelkoon. Taivas odottaa sinun rukouksiasi ja minun luonani sinulle on jo vastaus valmiina. Ole rohkea minun nimessäni, sillä siinä on sinun varmuutesi tietää että juuri minä olen kanssasi. Tee juurta alaspäin niin saat kasvaa kuin Libanonin setri. Mitkään myrskyt eivät voi sinua kaataa, sillä minä olen sinun juuresi ja saat kaivautua syvälle minun maaperääni. Minun elämäni on sinun elämääsi, luota siksi minuun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.