maanantai 14. marraskuuta 2022

SANOMA RAKKAALLENI; 13.11.2022.

 


Uskovan veljen saama Sanoma Jeesukselta, 13.11. 2022.

Siunauksen tie on sinun tiesi. Olet nyt ottanut uskonaskeleita siksi siunaan sinua taivaan siunauksella. Minä taivaan Jumala olen itse sinun kanssasi. Miksi vielä epäröisit koska uskon tie on sinun tiesi. Vielä saavat lapsettomuutesi lapset sanoa tee tilaa että voin asua. Koska olet ottanut minun sanastani vaarin saat tuntea että vereni on sinut puhdistava kaikesta synnistä. Haluan sinun myös tietävän sen että kallisarvoinen hunajapisara tulee sinun osaksesi se on minun sanani pisara. Se tulee tekemään ihmeitä sinun elämässäsi vaikka et sitä nyt usko. Varjelen sinut vaaroilta ja saat kulkea tiesi turvallisesti. Miksi sinä vielä laahustat ota reippaita askeleita tällä uskon tiellä. Kallio on allasi ja saat rohkeasti astua eteenpäin. Jumala on sinun kanssasi ja saat elää minun rakkaudestani sillä uudistan sinut kokonaan. Miksi pelkäisit. En minä koskaan jätä sinua vastausta vaille. Haluan sinut kokonaan turvaa minuun niin saat olla minun omani koko sydämestäsi.

****** ***** ******

Amen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.