perjantai 4. kesäkuuta 2021

SANOMA RAKKAALLENI; 4.6.2021.


 

 

Uskovan veljen saama Sanoma; 4.6.2021.

 Voiman tarvitset tehdäksesi minun tahtoni. Kuljethan aina voimaani ja kasvojani etsien. Saat voiman kun kysyt sitä alituisesti. Voimani on kuin väkevä virta. Saat virrassani olla, se kulkee lävitsesi, kun sille antaudut. Minä autan ja vahvistan sinua, sillä tarvitset sitä, että voisit tehdä minun tahtoni. Halua taivaan valtakuntaa. Etsi minun vanhurskautta niin olet sen löytävä. Miksi epäröisit, olenhan sinut nostanut likaisesta liejusta. Vien sinut kalliolle jolle saat talosi asettaa. Sitä ei horjuta mikään perkeleen voima. Vaikka olet myrskytuulessa, pidän sinusta huolen. Saat iloita minun henkeni läsnäolossa. Hyvyyteni ympäröi sinut. Taivaan pilvet satavat lämmintä ja raikasta kastetta henkeesi. Sielusi virvoittuu tässä ihanassa kasteessa. Luota minuun, saat kerran perillä olla minun kanssani. Silloin olet unohtava tamän ajan kyyneleet ja tuskat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti