torstai 24. kesäkuuta 2021

SANOMA RAKKAALLENI; 19.6.2021.


 

Uskovan veljen saama Sanoma Herralta; 19.6.2021.

 Rakkaani, niin kauas kuin itä on lännestä, minä siirrän rikkomuksesi. Saat olla suuresta armosta osallinen, minä uhrikaritsa sovitin sinut Golgatalla. Riipu kiinni minun rakkaudessa. Saat kokea armon ylenpalttista runsautta. Kuin vedet on minun suuri armoni. Saat kokea minun rakkauteni syvyyttä. Se menee läpi koko olemuksesi ja saat iloita vereni ansioista. Tein tyhjäksi kaikki perkeleen teot elämässäsi siksi olet minun ainiaan. Jos sinä hukkaat polkusi, vien sinut paimensauvallani jälleen oikealle polulle. Kuljetan sinua kädestä pitäen, et voi eksyä. Pidä sydämesi puhtaana, valkaise se karitsan verellä. Muista, olet minun ja mikään ei riistä sinua minun kädestäni. Taivas on iloa täynnä, sen saat kun pidät minua elämäsi lähteenä. Älä anna minkään vallita itseäsi, vaan pidä minut sydämessäsi.

 

Siunattua Juhannuksen aikaa teille; Jeesuksessa Kristuksessa  <3

t; sinetti"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.