Amen!
Pyysin jo iltarukouksessa nukkumaan käydessä, että Herra antaisi ja näyttäisi jotain lohduttavaa meille omilleen, kun oli näitä kauheita pride uutisia saanut lukea. Aamulla kun heräsin ja aloin rukoukseen, sain nähdä sen kaiken keskellä kuvan/ näyn. Se oli kuin jokin pelto tai kasvitarha. Siinä oli kauniisti hyvällä pohjalla kasvavia kasveja, hyvässä alussa ja hyvin vehreitä ja vihreitä. Ne olivat kaikki samankokoisia ja vahvoja taimia. Tästä kiitin ja ihmettelin ensin mitä tämä kuvastaisi, miten liittyy tuohon prideen jos tämä on vastausta siihen? Sitä kyselin Herralta. Vähän ennen kuin nousin ylös, sain vastauksen virren sanoista: "mä taimi olen sun tarhassa ". Voi kuinka iloitsin tuosta vastauksesta. Me Jumalan omat todella olemme taimia Hänen tarhassa, jossa on hyvä maaperä kasvaa. Se on terve alusta ja kasvua antaa Hänen Sanansa meihin. Näin olemme kaikki yhtä kauniita kasveja, ei yksikään toistaan parempi, vaan meillä on kaikilla samat hyvät eväät kasvuun. Mutta he, jotka eivät tahdo ottaa Jeesusta elämäänsä, asettua siihen kasvuun, heissä näkyy monenlaiset sairaudet, jo mielen alueelta lähtien, he edustavat sitä kaikkea, mitä kukakin haluaa ja himoitsee, heidän kasvu alusta on huono ja tasapaino elämässä olematon. Kuinka hyvin minulle vastattiin. Kiitos Jeesus että kuulet meidät ja hätämme, ja näin tahdot meitä lohduttaa.
Tuossa virressä lauletaan niin ihanasti: " Mä taimi olen sun tarhassa". Se oli se Reema, joka antoi vastauksen. Voimme ottaa tuon virren sanat omiksemme ja sydämeen.
Amen.
Siunattua päivää Jeesuksessa Kristuksessa.
Amen 🙏✝️🙏
1.
Mä silmät luon ylös taivaaseen
ja yhteen käteni liitän.
Sua Herra, ystävä lapsien,
nyt hartain mielin mä kiitän.
2.
Sua riemullista on ylistää,
ja mielelläni sen teenkin.
Ei sulta pieninkään unhoon jää,
vaan katsot myös vähäiseenkin.
3.
Oi kiitos lahjoista, joita suot,
niin paljon hyvyyttä riittää.
Ja aina iloa uutta luot,
en osaa kaikesta kiittää.
4.
Mä taimi olen sun tarhassas
ja varten taivasta luotu,
sun armollisehen huomahas
jo syntymästäni suotu.
5.
Mua suojaa sä, Isä armoinen,
sun Henkes voimalla vielä
ja tieni johdata taivaaseen,
iäiseen elohon siellä.
Minä en häpeä evankeliumia, sillä se on Jumalan voima. Room. 1.16
Evankeliumi lupaa surutta ihan mahdottomia. Se lupaa pelastuksen ja taivaan pelkkänä lahjana, armosta. Kun epäusko vakuuttaa, että pelkkä Kristus ei riitä, me sanomme Herraamme vedoten: mene pois saatana, väisty taaksemme meitä kiusaamasta. Jeesus on jo kulkenut uhritien loppuun saakka. Hän on jo sovittanut syntimme, meidän, ja koko maailman. Sen synti on jo otettu pois. Eikö Jumalan Pojan veri vie meitä taivaaseen? Eikö se riitä meille taistelussamme kiusauksiamme vastaan? Vie ja riittää, tietysti. Olemme hänen puolellaan, joka on sodan sielustamme jo voittanut. Voittajan joukoissa on tilaa heikommillekin aseenkantajille ja veden kärrääjille. Kaikkia tarvitaan, kaikkia kutsutaan eikä ketään ajeta pois. Ole sinäkin turvallisella mielellä. Sinun Vapahtajasi kuoli puolestasi ja nyt hän elää ja auttaa sinut varmasti kotiin.
Paavalin ensimmäinen kirje korinttilaisille
Luku 3
Jumalan työtovereina
1. Minä en voinut puhua teille, veljet, niin kuin hengellisille vaan niin kuin lihallisille, niin kuin pikkulapsille Kristuksessa.2. Juotin teille maitoa enkä antanut vahvaa ruokaa, sillä sitä te ette olisi kestäneet. Ette kestä sitä vielä nytkään,3. sillä te olette yhä lihallisia. Kun keskuudessanne on kateutta ja riitaa, ettekö silloin ole lihallisia ja vaella niin kuin ihmiset yleensäkin?4. Kun yksi sanoo: "Minä olen Paavalin puolella" ja toinen: "Minä Apolloksen", ettekö silloin ole niin kuin ihmiset yleensä?5. Mikä sitten Apollos on? Ja mikä Paavali? He ovat palvelijoita, joiden kautta te tulitte uskoon, palvelijoita sen kyvyn mukaan, jonka Herra on kummallekin antanut.6. Minä istutin, Apollos kasteli, mutta Jumala antoi kasvun.7. Niin ei siis istuttaja ole mitään eikä kastelijakaan vaan Jumala, joka antaa kasvun.8. Istuttaja ja kastelija ovat yhtä, mutta kumpikin saa palkan oman vaivannäkönsä mukaan,9. sillä me olemme Jumalan työtovereita. Te olette Jumalan viljelysmaa ja Jumalan rakennus.
Kristus on ainoa perustus
10. Sen armon mukaan, jonka Jumala on minulle antanut, olen viisaan rakentajan tavoin laskenut perustuksen, ja toinen rakentaa sille. Mutta kukin katsokoon, kuinka rakentaa.11. Muuta perustusta ei kukaan voi laskea sen lisäksi, mikä on jo laskettu, ja se on Jeesus Kristus.12. Kuka sitten rakentaakin tälle perustukselle, rakensipa kullasta, hopeasta, jalokivistä, puusta, heinistä tai oljista,13. itse kunkin työ tulee näkyviin. Sen tuo ilmi se päivä, joka ilmestyy tulessa, ja tuli koettelee, millainen kunkin työ on.14. Jos jonkun tekemä rakennus kestää, hän saa palkan.15. Jos jonkun työ palaa, hän kärsii vahingon. Itse hän kuitenkin pelastuu ikään kuin tulen läpi.
Te olette Jumalan temppeli
16. Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä?17. Jos joku turmelee Jumalan temppelin, Jumala turmelee hänet, sillä Jumalan temppeli on pyhä, ja sellaisia te olette.18. Älköön kukaan pettäkö itseään. Jos joku teistä luulee olevansa viisas tässä maailmanajassa, tulkoon hän tyhmäksi, että hänestä tulisi viisas.19. Tämän maailman viisaus on näet Jumalan silmissä hullutusta. Onhan kirjoitettu:"Hän vangitsee viisaat heidän viekkauteensa",20. ja vielä:"Herra tuntee viisaiden ajatukset; hän tietää, että ne ovat turhanpäiväisiä."21. Älköön siis kukaan kerskailko ihmisistä, sillä kaikki on teidän,22. niin Paavali kuin Apollos ja Keefaskin, maailma, elämä ja kuolema, nykyisyys ja tulevaisuus. Kaikki on teidän,23. mutta te olette Kristuksen, ja Kristus on Jumalan.
Amen!!!!
Tämä on niin tosi! Tässä on hyvä kasvaa!
MÄ SILMÄT LUON YLÖS TAIVAASEEN https://youtu.be/AyLR9hHfnnU?is=8ECl-eVXUtNy2lzu
By 💍Saa jakaa pitää jakaa!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti