perjantai 7. kesäkuuta 2024

VAIN YHTEYS




 Meidän yhteys Jeesuksessa Kristuksessa 


Muutama päivä sitten aamulla herätessä ja rukoillessa, sain nähdä kuvan jossa oli kaksi ihmistä, lähellä toisiaan ja tuon kuvan alle piirtyi sanat:  " VAIN YHTEYS".

Mietin oliko tuolla mitään tarkoitusta? Äskettäin minua vastaan tuli tämä laulu, ja se sai minut uudelleen ajattelemaan tuota näky kuvaa ja sain varmistuksen, että tuo kuva oli tarkoitettu. 

Sinun on taivas ja maa   https://youtu.be/YTwZ-AwFKSc?si=Qmt5q1u6nq19rR_3


Kuinka tärkeää onkaan meillä on yhteys toisiimme. Olimme sitten uskovia tai emme, on tärkeää että on joku jonka kanssa saa jakaa ilot ja surut. Ja uskovina tuo yhteys vain vahvistuu ja saamme kokea samalla yhteyden Jumalaan, Jeesuksessa Kristuksessa. 

Halusin tuoda tämän pääaiassa tuon Raamatun Sanan kautta, että siinä tulee esiin se tarkoitus, miten Jumala on meille tarkoittanut. 

Sulauttakaa tämä Sana sydämiin.

Joh.

17. luku

Jeesuksen ylipapillinen rukous

1. Tämän Jeesus puhui, nosti silmänsä taivasta kohti ja sanoi: "Isä, hetki on tullut, kirkasta Poikasi, että Poikasi kirkastaisi sinut.2. Koska sinä olet antanut hänen valtaansa kaiken lihan, jotta hän antaisi iankaikkisen elämän kaikille, jotka olet hänelle antanut.3. Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, ainoan oikean Jumalan, ja hänet, jonka olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.4. Minä olen kirkastanut sinut maan päällä: olen täyttänyt sen työn, jonka annoit tehtäväkseni.5. Nyt, Isä, kirkasta sinä minut luonasi sillä kirkkaudella, joka minulla oli sinun luonasi, ennen kuin maailma olikaan.6. Olen ilmoittanut sinun nimesi ihmisille, jotka annoit minulle maailmasta. He olivat sinun, ja annoit heidät minulle, ja he ovat pitäneet sinun sanasi.7. Nyt he ovat tulleet tietämään, että kaikki, minkä olet minulle antanut, on sinulta.8. Sillä ne sanat, jotka minulle annoit, olen antanut heille. He ovat ottaneet ne vastaan ja ovat totisesti tulleet tietämään minun lähteneen sinun luotasi ja uskovat, että sinä olet minut lähettänyt.9. Minä rukoilen heidän edestään. En rukoile maailman edestä, vaan niiden edestä, jotka sinä olet minulle antanut, koska he ovat sinun –10. ja kaikki minun omani ovat sinun, ja sinun omasi ovat minun – ja olen kirkastettu heissä.11. En ole enää maailmassa, mutta he ovat maailmassa, ja minä tulen sinun luoksesi. Pyhä Isä, varjele heidät nimessäsi, jonka olet minulle antanut, että he olisivat yksi kuten mekin.12. Kun minä olin heidän kanssaan, minä varjelin heidät nimessäsi, jonka olet minulle antanut, ja suojelin heitä, eikä heistä joutunut kadotetuksi yksikään muu kuin se kadotuksen lapsi, jotta Raamattu kävisi toteen.13. Mutta nyt tulen luoksesi ja puhun tätä maailmassa, että heillä olisi minun iloni täydellisenä heissä itsessään.14. Minä olen antanut heille sinun sanasi, ja maailma vihaa heitä, koska he eivät ole maailmasta, niin kuin en minäkään maailmasta ole.15. En rukoile, että ottaisit heidät pois maailmasta, vaan että sinä varjelisit heidät pahasta.16. He eivät ole maailmasta, niin kuin en minäkään maailmasta ole.17. Pyhitä heidät totuudessa, sinun sanasi on totuus.18. Niin kuin olet lähettänyt minut maailmaan, niin olen minäkin lähettänyt heidät maailmaan,19. ja minä pyhitän itseni heidän tähtensä, että hekin olisivat pyhitetyt totuudessa.20. Mutta en rukoile ainoastaan näiden edestä, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun,21. että he kaikki olisivat yksi, niin kuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt.22. Minä olen antanut heille sen kirkkauden, jonka sinä annoit minulle, että he olisivat yksi, niin kuin me olemme yksi –23. minä heissä, ja sinä minussa – että he olisivat täydellisesti yksi, että maailma ymmärtäisi, että sinä olet minut lähettänyt ja rakastanut heitä, niin kuin olet minua rakastanut.24. Isä, minä tahdon, että missä Minä olen, siellä nekin, jotka olet minulle antanut, olisivat kanssani, että he näkisivät kirkkauteni, jonka olet minulle antanut, koska olet rakastanut minua jo ennen maailman perustamista.25. Vanhurskas Isä, maailma ei ole sinua tuntenut, mutta minä tunnen sinut, ja nämä ovat tulleet tuntemaan, että sinä olet minut lähettänyt.26. Olen tehnyt sinun nimesi heille tunnetuksi ja teen vastakin tunnetuksi, että se rakkaus, jolla olet minua rakastanut, olisi heissä ja minä olisin heissä."

Amen.  🙏🙏


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti