perjantai 8. maaliskuuta 2024

SIUNATTUA NAISTENPÄIVÄÄ

 



IHANAA NAISTENPÄIVÄÄ!


RAKAS SISARENI KRISTUKSESSA!


Sinä olet Jumalan helmi,

sinä olet kaunis ja suloinen

kuin Saaronin lilja.

Sinä olet rakastettu, 

sinä et ole hylätty.

Sinä olet valittu, Jumalan kutsuma 

Hänen suureen perheeseensä.


Sinun elämälläsi on tarkoitus,

sinä et ole tyhjänpäiväinen.

JEESUS KRISTUS ON SINUN YLKÄSI

JA HÄN RAKASTAA SINUA 

JA ILOLLA ILOITSEE SINUSTA.


Sinä olet pyhä Jeesuksessa Kristuksessa,

sinut on kutsuttu kantamaan Jumalan kunniaa.

Sinä olet voittaja Kristuksessa Jeesuksessa.

JEESUS KRISTUS on Herrasi ja Jumalasi, 

joka ei sinua häpeä.

Mikään ei voi erottaa sinua Jumalan rakkaudesta,

joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.



"Sinä olet minun palvelijani, 

sinut minä olen valinnut

enkä sinua halpana pitänyt, 

älä pelkää, sillä minä olen sinun 

kanssasi; älä arkana pälyile, 

sillä minä olen sinun Jumalasi:

minä vahvistan sinua, minä autan sinua,

minä tuen sinua vanhurskauteni oikealla kädellä." 

( Jes. 41: 9b -10 )



Rakas sisareni, ole siunattu Jeesuksessa Kristuksessa,

ole rohkealla mielellä Herra johdattaa sinua ja rakkaitasi ihmeellisessä tahdossaan ja tekee ihmeitä ilman määrää. 

💜✨


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.