tiistai 19. maaliskuuta 2024

MALJANI ON YLITSEVUOTAVAINEN





Tuli Pyhä Henki ylle kun mietin seuraavaa taulu aihetta, yhtäkkiä näin kuin näky kuvana kauniin kultaisen maljan joka oli kallistettu minua kohti/ katsojaa kohti ja siitä valui runsaasti kultaista nestettä ja ymmärsin sen öljyksi. Etsin siihen sopivaa Sanaa ja tämä tuli täydellisesti vastaan:

Ps.23:5. Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen

Amen. 

Nyt vain täytyy hommata pohja että pääsen maalaamaan ja toteuttamaan tuon maljan/ graalin malja 🏆

 Pyhä Pyhä Pyhä   https://youtu.be/xG3YDj-o2mY?si=R7l2CB30DfyoWDYj


... tätä olen nyt lauleskellut koko illan tuon malja näyn jälkeen.. Nuo sanat; Pyhä kaikuu sydämessä.

Sinä voitelet pääni tuoksuvalla öljyllä, ja minun maljani on ylitsevuotavainen.

Pään voiteleminen öljyllä oli Psalmin kirjoittamisen aikana toimenpide, jonka antelias isäntä suoritti tervetulotoimituksena kotiinsa saapuville avostetuille vieraille ennen juhlapöytään astumista. Öliviiöljyyn sekoitettiin hyvän tuoksuisia aineita. Toimenpide toi virvoitusta matkavieraille. Vaikeiden tilanteiden ja elämänjaksojen jälkeen Jumala usein antaa meidän kokea suurta hyvyyttään. Job on tästä hyvä esimerkki. Ylitse vuotava juomamalja, kuvaa myös hyvän isännän vieraanvaraisuutta, anteliaisuutta ja rakkautta. Virvoittava juoma ei tule loppumaan hänen läsnäolossaan. Jumalan hyvässä läsnäolossa unohdamme pelkomme ja murheemme.

 Tämä oli todella lohduttava ja virvoittava näky.

Kiitos rakas Pyhä Jumala Kaikkivaltias, Iankaikkinen! 

1 kommentti:



  1. Jes. 61:3
    panemaan Siionin murheellisten päähän-antamaan heille-juhlapäähineen tuhkan sijaan, i l o ö l j y ä murheen sijaan, ylistyksen vaipan masentuneen hengen sijaan; ja heidän nimensä on oleva "vanhurskauden tammet", "Herran istutus", hänen kirkkautensa ilmoitukseksi.

    Sak.1:
    16 Sentähden sanoo Herra näin: Minä käännyn Jerusalemin puoleen armahtavaisuudessa. Minun temppelini siellä rakennetaan, sanoo Herra Sebaot, ja mittanuora jännitetään Jerusalemin ylitse.
    (mittanuora > Joh.ilm.11:1)
    (mittanuoran > Tukholman profetia-1984)

    17 Saarnaa vielä ja sano: Näin sanoo Herra Sebaot: V i e l ä minun kaupunkini ovat h y v y y d e s t ä y l i t s e v u o t a v a i s e t, ja vielä Herra lohduttaa Siionin ja valitsee vielä Jerusalemin."
    (Joona 3, Aam. 8:10, Joel 1:13, Jes. 3:24, Ilm. 6:12 )

    Ilm. 11:15
    Ja seitsemäs enkeli puhalsi pasunaan; niin kuului taivaassa suuria ääniä, jotka sanoivat: "Maailman kuninkuus on tullut meidän Herrallemme ja h ä n e n V o i d e l l u l l e n s a, ja hän on hallitseva aina ja iankaikkisesti".

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.