sunnuntai 17. maaliskuuta 2024

SANOMA RAKKAALLENI; 17.3.2024.

 



Veljen saama Sanoma Herralta; 17.3.2024.

Joka päivä luon uutta elämässäsi. Kaiken minkä vihollinen on punonut sinulle ansaksi, sen teen tyhjäksi koska olet minun omani. Olet valinnut oikein sydämeni iloitsee sinusta kallis ja arvokas lapseni. Levitä toivon sanomaa hukkuville.Et ole elämän lahjaa minulta saanut vain itseäsi varten,Jumalan rakkaus vaatii meitä. Jumalan poika Jeesus on sydämesi Herra. Hänen Herrautensa kestää tulisetkin testit.Et pala vaikka tulen läpi kävelisit. Sinä olet minun kaiken olen tehnyt sinulle valmiiksi.Nuo iskut ja haavat jotka ovat sielussasi umpeutuvat minunnvereni voimasta.Älä revi niitä auki uudelleen vaan jätä taaksesi se jonka olen heittänyt merten syvyyteen. Kaikki on mahdollisista sille joka uskoo.

Amen. 

4 kommenttia:

  1. Miksi kiusaat ahdistunutta miestä?

    VastaaPoista
  2. Ahdistunut mies yrittää parhaansa mukaan kirjoittaa saamaansa viestiä. Ja sinä Tuija teet siitä ihmisten pilkan!

    VastaaPoista
  3. Päinvastoin. Arvostan noita Sanomia ja veli itse on pyytänyt niitä jakamaan ja niin moni on minulle ilmoittanut kuinka saavat lohtua näistä sanomista. Minusta tämä on uhkaus. Jos poistan nämä Sanomat, lopetan myös omat Herralta saamani. Silloin tämä blogi hiljenee. Minä en ole ketään tuomitsemaan, eikä meistä yksikään sillä silloin astumme Jumalan saappaisiin.

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.